חדשות בארץ

צהל החליט: הקב"נית שהשתלחה בלוחמי הציונות הדתית הודחה משירות מילואים

הנגדת, המשמשת כקצינת בריאות הנפש של חטיבת אלכסנדרוני, הודחה אתמול מהמשך שירות בחטיבה. היום החליטו בצה"ל להדיחה לחלוטין משירות מילואים

לוחמים ביו"ש, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)לוחמים ביו"ש, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל הודיע היום (רביעי) לנגדת המשמשת כקצינת בריאות הנפש (קב"נית) בחטיבת אלכסנדרוני, שהתבטאה באחרונה נגד מפקד החטיבה וחיילי הציונות הדתית, כי הוחלט להדיחה לאלתר משירות מילואים בצבא.

אתמול, בתום שיחת בירור שהתקיימה עימה, בה נכחו מפקד החטיבה ומפקד אוגדת 91, הוחלט להדיחה מהשירות בחטיבה. דובר צה"ל עדכן אמש כי "במהלך הבירור הבהיר מפקד החטיבה כי להתבטאויות חמורות אלו אין מקום בצה"ל. בתום הבירור, החליט מפקד אוגדה 91 על הדחתה מתפקידה ומשירותה באוגדה. החלטה זו הובאה לידיעת הנגדת".

הבירור נערך לאחר שהתברר כי הנגדת העלתה פוסט וכתבה בו על מפקד החטיבה: "נכנס מח"ט חדש. דבר ראשון מאחל ללוחמים לבצע רצח עם. מקסים". על אנשי הציונות הדתית כתבה הם "כת של אוכלי מוות".

דבריה עוררו זעם בקרב משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן, חיילי החטיבה, שנלחמו בעזה וביו"ש. נשים של לוחמי מילואים בחטיבה פרסמו מכתב הקורא להדיח את הקצינה. הנשים כתבו: "הלוחמים האמיצים של חרבות ברזל, ראויים להערכה ולא לשנאה. דבריה של קצינת בריאות הנפש פגעו בנו ובמשפחות הנופלים. איננו מוכנות לקבל מצב שבו מישהי תזלזל כך בחטיבה שלנו ועל הערכים שעליהם היא עומדת - אחדות, כבוד הדדי ויראת כבוד למשפחות הנופלים. אנו דורשות להדיחה מתפקידה באופן מיידי. איננו יכולות להשלים עם העובדה שאישה כזו תהיה אחראית על בריאות הנפש של בעלינו".

איך אפשר להציל את הנוער מציפורני הטיקטוק? בואו להיות שותפים במיזם הערבות ההדדית הגדול של הידברות. לחצו כאן >>>

תגיות:חטיבת אלכסנדרוניקצינת בריאות נפשהדחה משירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה