סלבס בהתחזקות

קותי סבג: "אשתי ואני שומרים שבת ונידה, מקווה שאחזור בתשובה"

השחקן ואיש התקשורת אמר: "רוצה לחזור בתשובה, בעזרת השם אני מקווה שיום אחד זה יקרה לי, על אשתו, השחקנית מגי אזרזר: "מפרישה חלה, פתחה סניף של ויז'ניץ' בבית"

אא

קותי סבג, הידוע כאיש תקשורת וכאושיית רשת, חשף לאחרונה את רצונו העמוק לחזור בתשובה. בראיון לתכנית "התחלנו" של מאיה בצלאל בכאן גימל הוא אמר: "רוצה לחזור בתשובה, בעזרת השם אני מקווה שיום אחד זה יקרה לי. יום אחד אני אבוא לשדר איתך ואגיד לך שאני צריך לסייע כי אני צריך לקחת את השולחן עם עמדת התפילין לקניונים. אני ואשתי, מגי, אנחנו שומרים שבת, נידה, הכל", אמר סבג בראיון שנערך לאחרונה.

סבג המשיך וסיפר בחיוך על חוויות משפחתיות הקשורות לדת: "יום אחד מגי עשתה הפרשת חלה עם עצמה, כל הבית הפך ללבן. וכמה היא עשתה? 2 קילו קמח, סניף של ויז'ניץ' פתחתי בבית. טעים, מה זה טעים".

אשתו, השחקנית מגי אזרזר, נמצאת בתהליך של התקרבות לדת. בראיון לאתר מאקו, שיתפה אזרזר על ההתקרבות לדת שהחלה בתקופת הקורונה. היא סיפרה על החלטתה לא לעבוד בשישי או בשבת, והביעה את רצונה שהקידוש ביום שישי יהפוך למסורת קבועה בביתם. אזרזר סיפרה כי לפני ארבע שנים החלה לשמור שבת, והוסיפה: "נכון, העולם השתגע אז, אבל גם קיבלנו מתנה לנשמות שלנו: הפסקת המרדף החולני."

בראיון, תיארה אזרזר את הרגע בו הבינה שהשמירה על השבת היא חלק משמעותי מחייהם החדשים. "אני זוכרת את הימים שאני יושבת עם קותי בבית ואומרת, 'אין מצב שאנחנו חוזרים לעבודה ואני עובדת בשישי-שבת, זה לא הגיוני. נוהל הקידוש שבראנו פה חייב להימשך'".

כשנשאלה האם תמיד הייתה קרובה לדת, אזרזר ענתה: "יש דבר כזה לומר שאני מאמינה בקדוש ברוך הוא ויש לומר שאני מאמינה בדרך שלו. תמיד האמנתי שהוא קיים ותמיד הייתה לי שיחה איתו, ואז כבר התחלתי להאמין בדרך. כדי לא להרגיש כפייה, אני מסתכלת על זה ממקום של בחירה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:שמירת שבתמגי אזרזר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה