סלבס בהתחזקות

משה פרץ עצר את ההופעה: "הקדוש ברוך הוא, שמור אותנו מיצר הרע"

הזמר ריגש את האלפים שהגיעו לראות אותו ועצר את ההופעה כדי להתפלל. "שהשם מדברים קשים לעתיד לבוא וייתן לנו פשוט לחיות", אמר לפני שהקהל ענה "אמן"

(צילום: Gideon Markowicz/Flash90)(צילום: Gideon Markowicz/Flash90)
אא

הזמר משה פרץ הפתיע את הקהל בהופעה שלו, כשהחליט לעצור אותה ולומר תפילה למען עם ישראל. פרץ, שידוע כי החל את דרכו בעולם השירה כאשר שימש כפייטן בבית הכנסת וזכה למחמאות על היכולת הווקלית שלו, הפסיק את השירה ופנה לקהל, אז הסביר להם כי הוא רוצה לומר כמה מילים ולהתפלל לבורא עולם.

"הקדוש ברוך הוא, תאחד את הקרעים, שיהיו לנו ימים טובים, ימים של בריאות, ימים של החזרת החטופים. תגידו אמן", אמר פרץ, כשאלפים סביבו עונים אמן. "שיהיו ימים של החזרת החיילים שלנו, תגידו אמן", המשיך פרץ כשהקהל ממשיך לענות לו. פרץ לקח נשימה והמשיך: "שאנחנו ננצח, שהשם ישמור אותנו בעזרת השם מיצר הרע, מדברים קשים לעתיד לבוא וייתן לנו פשוט לחיות". הקהל ענה אמן גדול ופרץ המשיך בהופעה.

לאחרונה פתח פרץ בפרויקט מיוחד, בשם מתוק מדבש, על שם ספר הזוהר הקדוש. בפרויקט הוא שר מילים מתוך תפילות מוכרות. אחד השירים, שאותו הוא שר יחד עם הזמר מוקי, מכיל את המילים מתוך ברכות השחר.

"מוזיקה היא משהו רוחני, כל מי שזוכה לגעת בניגון הזה, מבין את השליחות שלו", אמר פרץ בשבוע שעבר לרבנית ימימה מזרחי בראיון בערוץ כאן מורשת. "מי שמבין אותה, יכול לעשות את זה דווקא בשעת הצורך, כשאנשים צריכים כוחות. גם להילחם וגם לנחם. מהמקום הזה, אני חושב שהמוזיקה באה לענג אותנו וגם להציל אותנו. זה משהו רוחני, נשמתי".

פרץ סיפר כי "כל שבוע אני לומד תורה, עם הרב חיים דוד קובלסקי. לפני שאנחנו ניגשים לדף גמרא ולזוהר, אנחנו מדברים על מוסר. יש אתגרים, כל הזמן, אבל ברוך השם כשהכעסים והאתגרים נגמרים אתה מבין שיש לך פה מישהו שמרים אותך, שמשלים אותך. וזאת אשתי. משהו מבורך קורה. האיפוק הוא הניצחון והמחשבה היא הניצחון".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:משה פרץמתוק מדבש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה