תוכן שיווקי

״מאות כבר נרשמו!״: יריד הדירות של הצפון נפתח לחרדים

"יריד הדירות של הצפון פותח את שעריו לקהילה החרדית - מספר המקומות מוגבל! • כל הפרטים

יריד דירות בצפוןיריד דירות בצפון
אא

בשבועות הקרובים ייצא לדרך יריד הדירות של הצפון, אשר יציע לחברי הקהילה החרדית ליהנות מתנאי תשלום ייחודיים, הטבות מימון וסל מתנות לרגל היריד. 3 ימים של הזדמנויות נדל״ן בלעדיות באצטדיון סמי עופר, חיפה, בין התאריכים 3-5 בספטמבר (ל׳ באב - ב׳ באלול).

״המטרה שלנו היא לאפשר לחברי הקהילה החרדית לגלות היכן יוכלו לרכוש דירה באזור הצפון וליהנות ממחירים מיוחדים, תשואות גבוהות של כ- 10% על ההון העצמי, קאשבק 18-36 חודשים ועוד מגוון הטבות מיוחדות - ועם הון עצמי נמוך במיוחד - החל מ- 235,500 ש”ח בלבד״, מספרים בחבת השיווק של היריד. חשוב לציין שבנוסף להטבות המיוחדות וההזדמנויות הבלעדיות, באי היריד יהנו גם מבופה עשיר ומגוון ומתנה מיוחדת לכל אורח.

״אנחנו מזמינים את כולם להגיע ליריד ההשקעות של הצפון, זהו חלון ההזדמנויות האחרון ליהנות מתנאי תשלום המיוחדים. עד כה נרשמו אלפי מתעניינים מחברי הקהילה החרדית ונותרו מקומות אחרונים, ולכן אנחנו מעריכים שעד תום היריד כל הדירות אשר יוצגו ביריד יימכרו”, מסכמים בחברת השיווק.

ניתן ליצור קשר כבר מעכשיו על ידי השארת פרטים>>>

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:מכירת דירותיריד דירות בצפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה