הום סטיילינג

רוצים לעצב את הבית ולא יודעים איך? 5 צעדים ליצירת לוח השראה מדהים

מחפשים רעיונות לעיצוב הבית? רוצים לעצב ולא יודעים מהיכן להתחיל? גלו איך בעזרת חמישה שלבים פשוטים תוכלו ליצור לוח השראה אישי, שידריך אתכם בדרך לעיצוב הבית המושלם, וישדרג את החלל שלכם בצורה שלא הכרתם. רעיונות חדשים

אא

לוח השראה הוא כלי מרכזי עבור מעצבי פנים וחובבי עיצוב המעוניינים לפתח את הסגנון שלהם. מדובר באוסף של תמונות, צבעים, מרקמים ורעיונות שמעניקים כיוון ברור לעיצוב החלל. אם אתם מתקשים להחליט על סגנון עיצוב לביתכם או לפינה מסוימת, מחפשים רעיונות או אפילו לא יודעים איך להתחיל, לוח השראה יכול לעזור לסדר את המחשבות ולעורר את היצירתיות.

איך ליצור לוח השראה?

  1. איסוף תמונות ורעיונות: התחילו מאיסוף תמונות ורעיונות שמושכים אתכם מבחינה ויזואלית. אם אתם מתכוונים להכין לוח השראה פיזי, חפשו תמונות במגזינים, גזרו והדביקו על דף גדול. אם לוח ההשראה שלכם יהיה דיגיטלי, חפשו באתרים ובמדורי עיצוב, כאן למשל. חפשו תמונות שמכילות פריטים, צבעים, חומרים ואווירה שאתם מתחברים אליהם. ליצירת לוח השראה דיגיטלי השתמשו באפליקציות המיועדות לכך, או פשוט שמרו תמונות למחשב / לנייד שלכם.

  1. בחירת צבעים: כשאתם אוספים את התמונות, שימו לב לגוונים שחוזרים על עצמם, ושאלו את עצמכם – האם אתם נמשכים יותר לגוונים חמים, כמו גווני עץ, כתום וחום, או לגוונים קרים כמו כחול, אפור ולבן? בחירת פלטת צבעים ברורה תעזור לכוון את העיצוב.

  1. שילוב מרקמים וחומרים: לצד הצבעים, חשוב לשים לב גם למרקמים ולחומרים בתמונות שאספתם. האם אתם נמשכים למראה של חומרים טבעיים כמו עץ, קש ובד כותנה? או שאתם מעדיפים חומרים מבריקים ומודרניים יותר כמו זכוכית ומתכת? שילוב נכון של מרקמים שונים יכול להעשיר את העיצוב.

  1. גיבוש רעיונות ספציפיים: לאחר שאספתם מגוון תמונות ורעיונות, התחילו לגבש כיוון ברור יותר. שאלו את עצמכם: אלו מהתמונות מייצגות באמת את הסגנון שאני רוצה ליצור? התרכזו בפרטים – האם מדובר בעיצוב מינימליסטי, כפרי, בוהו שיק, מודרני, או אולי שילוב בין כמה סגנונות?

לדוגמא: אם אתם רואים המון תמונות עם שטיחים אתניים, גוונים עזים כמו כתום, אדום וכחול עמוק, ושפע של פריטים ייחודיים שמגיעים ממקומות שונים בעולם – ייתכן שאתם נמשכים יותר לכיוון הבוהו שיק. ואם הלוח שלכם מורכב בעיקר מצבעים ניטרליים, רהיטי עץ פשוטים וצמחייה ירוקה, ייתכן שהסגנון שלכם מתקרב לסגנון סקנדינבי, שמבוסס על מינימליזם, חומרים טבעיים וצבעים מרגיעים.

  1. מיון לאזורים: אחרי שצברתם מעט ניסיון באיסוף תמונות וחומרים, צרו לוחות ספציפיים לחדרים בבית, למשל לוח סלון, שבו תרכזו תמונות של פריטים ומרקמים המתאימים לחדר המגורים שאתם רוצים לעצב. נסו לכלול תמונות של פריטים מרכזיים כמו רהיטים, צבעים, תאורה, צמחייה ואביזרים משלימים. כאשר הכל מוצג מול עיניכם בצורה ברורה, קל יותר לקבל החלטות.

היתרון של לוח ההשראה

היתרון בלוח השראה הוא היכולת לראות את הסגנון שאתם רוצים ליישם בצורה חזותית וברורה. זה מאפשר לכם להבין אם הצבעים משתלבים זה עם זה, אם החומרים מתאימים לסביבה הכללית של הבית ואם הפריטים שנבחרו תואמים לאווירה שאתם רוצים ליצור. כשהלוח ברור לפניכם, אתם יכולים גם להבין היכן להשקיע מעט יותר, ואיפה אפשר לחסוך ועדיין לקבל תוצאה מדהימה.

לוח השראה הוא כלי עוצמתי שמאפשר לכם לגבש סגנון עיצובי ברור, ולעקוב אחריו בתהליך עיצוב הבית. על ידי איסוף תמונות, צבעים, מרקמים ורעיונות שמדברים אליכם, תוכלו ליצור כיוון עיצובי ברור, לחסוך זמן ולהפוך את החלל שלכם למעוצב ואישי.

אהבתם את הרעיונות? יוצרים לוח השראה משלכם? ספרו לנו בתגובות.

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:לוח השראהעיצוב הביתעיצוב חדריםהלבשת בית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה