חדשות בארץ

מבצע "מחנות קיץ": חוסל בכיר הג'יהאד, יוזם הפיגוע בו נרצח אמנון מוכתר הי"ד

ביום השני למבצע סיכול הטרור בטול כרם וג'נין, לוחמי הימ"מ חיסלו את מחמד ג'אבר, מפקד גדודי הג'יהאד האיסלאמי בנור א-שמס. חאלד משעל, לשעבר מנהיג חמאס, קרא לפלסטינים לבצע פיגועי התאבדות

פעילות בטול כרם (צילום: דובר צה"ל)פעילות בטול כרם (צילום: דובר צה"ל)
אא

המשטרה, צה"ל והשב"כ הודיעו היום (חמישי) כי לוחמי הימ"מ, בהכוונת שב"כ, חיסלו במחנה נור א-שמס ארבעה מחבלים, ביניהם את ראש התארגנות הטרור במחנה, מחמד ג'אבר, מחבל הג'יהאד האיסלאמי, מיוזמי הפיגוע בקלקיליה בחודש יוני האחרון, שבו נרצח אמנון מוכתר הי"ד.

ג'אבר, המכונה "אבו שג'אע", אותר מסתתר בתוך מסגד. כוח הימ"מ חיסל אותו בתום קרב יריות. הוא נחשב למבוקש בכיר, לאחר שהיה מעורב בפיגועים רבים, כולל פיגועי ירי ביו"ש, ובתיכנון פיגועים נוספים.

במהלך הלחימה לוחם ימ"מ נפצע באורח קל ובסיום הפעילות פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. מאז תחילת המבצע, אתמול לפנות בוקר, חוסלו בטול כרם ובג'נין 14 מחבלים. בצה"ל ימשיכו במבצע ככל שיידרש.

התקשורת הערבית דיווחה כי חבר הלשכה המדינית של חמאס, ח'אלד משעל, אמר אמש בנאום מוקלט באיסטנבול, כי ארגונו מעוניין להשיב את פיגועי ההתאבדות. לדברי משעל, "הדרך היחידה להתמודד עם המצב הנוכחי היא במאבק חסר גבולות. תושבי הגדה המערבית נדרשים לחזור לדרך פיגועי ההקרבה העצמאית למען אללה. בתחילה בעריהם וקיימת נחיצות לפתוח את כל החזיתות נגד הכיבוש".

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:סיכול טרורמבצע מחנות קיץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה