חדשות בארץ

אל-קאדי חשף לאחר שחרורו: מחבלי חמאס רצחו לידי את החטוף אריה זלמנוביץ

פרחאן אל-קאדי תושאל לאחר שחרורו מהמנהרה בדרום הרצועה על ידי כוח צה"ל. סיפר כי אריה זלמנוביץ הי"ד שהה עימו בתקופה מסוימת והמחבלים רצחו אותו. אמר: "חשוב שהעולם ידע איך היה שם"

אל-קאדי מובל לבית החולים סורוקה (צילום: דובר צה"ל)אל-קאדי מובל לבית החולים סורוקה (צילום: דובר צה"ל)
אא

פרחאן אל קאדי, שהיה חטוף בידי חמאס ושוחרר שלשום מהרצועה על ידי כוח צה"ל, עבר תשאול ראשוני עם שחרור וחשף כי החטוף ששהה לצידו ומת בשבי הוא אריה זלמנוביץ' הי"ד מקיבוץ ניר עוז. כך דווח היום (חמישי) בכאן חדשות.

זלמנוביץ' בן ה-86,שנחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז, תועד בסרטון המראה את החטיפה ופורסם לפני כשבוע וחצי. לדברי אל-קאדי, הוא חזה במותו של החטוף.

אתמול, בתום סדרת בדיקות רפואיות, השתחרר א-קאדי לביתו ביישוב ליד רהט. הוא התקבל על ידי עשרות בני משפחה ומכרים ופגש את 11 ילדיו ואת אימו בת ה-90. בהצהרה ראשונית לתקשורת אמר: "לכל חטוף, לא משנה ערבי או יהודי, יש משפחה שמחכה לו. אני מקווה ומתפלל שיהיה סוף לדבר הזה. אני מרגיש 100%. שכל עם ישראל וכל העולם ישמע, המקום שהייתי בו - אני לא מאחל לאף אחד".

הרופא שטיפל בו בבית החולים סורוקה חשף כי פרחאן איבד את מימד הזמן, ולא היה לו שום מושג שהגיע ל-326 ימים בשבי. סגן מנהל בית החולים סורוקה, ד"ר דן שוורצפוקס סיפר כי אלקאדי אמנם לא עבר אלימות פיזית, אבל עבר התעללות פסיכולוגית.

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:פרחאן אל-קאדיאריה זלמנוביץ'שחרור חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה