סלבס בהתחזקות

"קיבלתי חיים במתנה": הסיפור המרגש על השבץ והחזרה בתשובה של נטע ברזני

כוכבת הרשת חוותה נס וקראה לבנה על שמו של הרבי מליובאוויטש: "החיים שמו לי ברקס ב-300 קמ"ש" 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נטע ברזני, דוגמנית וכוכבת רשת, חוותה אירוע רפואי מטלטל שהוביל אותה לחזור בתשובה. 36 שעות בלבד אחרי לידת בנה הבכור, מנדי, עברה ברזני שבץ מוחי קשה. "הייתי בטוחה שאני יולדת וחוזרת לכושר, חוזרת לעבודה, לקמפיינים", סיפרה בראיון למגזין "לאשה" והוסיפה: "החיים שמו לי ברקס ב-300 קמ"ש". לאחר השבץ הראשון הגיע שבץ נוסף, ששם את חייה בסכנה אמיתית. ברית המילה של בנה נערכה ליד מיטתה, כשהיא בהכרה, אך מעורפלת.

בזמן הטיפול הנמרץ, כשנאבקה על חייה, ברזני חוותה רגעי פחד אמיתיים. "אמרתי לו (לאלוקים), 'אני מקבלת על עצמי את המשהו הזה, תן לי רק לעבור את הלילה'. זה היה הרגע שבו הרגשתי פחד אמיתי. אני יכולה להגיד שקיבלתי את החיים שלי במתנה, חד-משמעית".

בעקבות מה שעברה, קיבלה ברזני על עצמה התחזקות באמונה ושמירת מצוות. אף על פי שתמיד שמרה שבת, היא החלה גם לקרוא פרקי תהילים יומיים. "אני מרגישה שזה שומר עלי ונותן לי כוח", היא משתפת. נטע בחרה לקרוא לבנה מנדי, על שמו של הרבי מליובאוויטש, מנחם מנדל, והדגישה כי "תמיד אהבתי את הקדוש ברוך הוא, אבל בעקבות מה שקרה קיבלתי על עצמי עוד דברים.

"ראיתי אור גדול וחזק מאוד - מה שמספרים על אנשים שראו את המוות וחזרו לחיים", היא מספרת, "אני מתגעגעת לחיים שלי, מתגעגעת לעצמי. בא לי לחיות שוב. אני רוצה את החיים שלי בחזרה".

על אף שהיא מתמודדת עם השלכות השבץ, כמו חוסר יכולת לנהוג או להישאר לבד עם בנה, ברזני לא מוותרת על התקווה לחזור לשגרה. "אני מחכה להתקף הבא, אני כל הזמן בהיכון", היא מודה, אך במקביל ממשיכה להתחזק באמונה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:שבץ מוחיחזרה בתשובהנטע ברזני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה