חדשות בארץ

משגרים הושמדו ברצועה ובלבנון, מחבלים חוסלו

כוח צה"ל השמיד את המשגר ממנו שוגרו רקטות אתמול על מרחב כיסופים. בלבנון הושמד המשגר שירה הלילה רקטה לאזור תפן בצפון הארץ. עשרות מחבלים חוסלו בפעולות ברצועה

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל תקף היום (שישי) משגר ממנו בוצעו שיגורים אתמול לעבר מרחב כיסופים. המשגר הושמד על ידי כלי טיס של חיל האוויר. הכוחות ממשיכים לפעול במרכז הרצועה ובדרומה.

על פי צה"ל, ביממה האחרונה לוחמי אוגדה 162 חיסלו במרחב רפיח שבדרום הרצועה עשרות מחבלים שיהוו איום על כוחותינו ואיתרו אמצעי לחימה רבים. כוחות הנח"ל זיהו באמצעות רחפן חוליית מחבלים במרחב והמחבלים חוסלו על ידי כלי טיס של חיל האוויר.

במהלך היממה האחרונה חיל האוויר תקף כ-30 מטרות טרור ברצועת עזה, בין המטרות שהותקפו משגרים, מבנים צבאיים, תשתיות טרור, מחסני אמצעי לחימה ועוד.

אמש זיהה כוח צה"ל ניסיון של מחבלים להשתלט על שיירה שהכניסה סיוע הומניטרי לרצועה. על פי צה"ל, התבצעה כניסה מתואמת של שיירת רכבי סיוע הומניטרי מארגון "ANERA" למרחב דרום רפיח. במהלך נסיעת השיירה, השתלטו חמושים על רכב בקדמת השיירה (ג'יפ) והחלו להובילה. לאחר ההשתלטות ולאחר וידוא נוסף כי ניתן לתקוף רק את רכב החמושים, בוצעה תקיפה לעברם.

צה"ל עדכן כי לא הייתה כל פגיעה בשאר רכבי השיירה והיא הגיעה ליעדה על פי התוכנית. תקיפת החמושים הסירה את האיום של ההשתלטות על השיירה ההומניטרית. לאחר האירוע, שוחחו נציגי מתפ"ש עם נציגי ארגון"ANERA" שאישרו כי כלל אנשי הארגון והסיוע ההומניטרי שהיו חלק מהשיירה בריאים ושלמים והגיעו ליעדם בשלום.

בצפון, צה"ל תקף מספר משגרים של חיזבאללה בדרום לבנון, שהיוו איום על ישראל. בשל פגיעה באחד המשגרים, זוהו מספר שיגורים לעבר שטח ישראל. שיגור אחד חצה משטח לבנון לעבר מרחב מגדל תפן ונפל בשטח פתוח, אין נפגעים. שאר השיגורים לא חצו לעבר שטח הארץ.

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה