חדשות בארץ

מבצע צבאי בג'נין: חוסל ראש התארגנות הטרור של חמאס

מסתערבי מג"ב יו"ש פעלו בהכוונה מודיעינית של שב"כ, וחיסלו בחילופי אש את וסאם חאזם. היה מעורב בביצוע והכוונת פיגועי ירי ומטענים וקידום פעילויות טרור נוספות. שני מחבלים נוספים חוסלו באמצעות כלי טיס

פעילות ביו"ש, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)פעילות ביו"ש, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)
אא

מסתערבי מג"ב, השב"כ וצה"ל חיסלו היום (שישי) בג'נין את ראש התארגנות הטרור של חמאס, וסאם חאזם, הוא היה מעורב בביצוע והכוונת פיגועי ירי ומטענים וקידום פעילויות טרור נוספות במרחב יו"ש.

חאזם זוהה כשהוא נוסע ברכב ולאחר הזיהוי, מסתערבי מג"ב איו"ש חיסלו אותו בחילופי אש. זמן קצר לאחר מכן, כלי טיס של צה"ל חיסל שני מחבלים נוספים בזמן שניסו להימלט מהרכב שבו היו עם חאזם. המחבלים, מיסרה משארקה ועראפת עאמר, הינם פעילי טרור. משארקה שייך לגדודי הפת"ח ועאמר לחמאס. שניהם פעלו תחת חאזם והיו מעורבים בפיגועי ירי במרחב התפר, לעבר יישובים ישראלים.

ברכבם של המחבלים ועל גופם אותרו רובים מסוג "M16", אקדח, מחסניות, מטענים, רימוני גז ועשרות אלפי שקלים של כספי טרור. אין נפגעים לכוחותינו.

כזכור, אתמול לוחמי הימ"מ, בהכוונת שב"כ, חיסלו במחנה נור א-שמס ארבעה מחבלים, ביניהם את ראש התארגנות הטרור במחנה, מחמד ג'אבר, מחבל הג'יהאד האיסלאמי, מיוזמי הפיגוע בקלקיליה בחודש יוני האחרון, שבו נרצח אמנון מוכתר הי"ד.

ג'אבר, המכונה "אבו שג'אע", אותר מסתתר בתוך מסגד. כוח הימ"מ חיסל אותו בתום קרב יריות. הוא נחשב למבוקש בכיר, לאחר שהיה מעורב בפיגועים רבים, כולל פיגועי ירי ביו"ש, ובתיכנון פיגועים נוספים.

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:חמאסג'ניןסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה