חדשות בארץ

הותר לפרסום: אותרו והושבו גופותיהם של שישה חטופים שנרצחו על ידי חמאס

החטופים שגופותיהם חולצו על ידי כוחות צה"ל ושב"כ הם: כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ורס"ר אורי דנינו, עדן ירושלמי. הי"ד. השישה חולצו ממנהרה תת-קרקעית ברפיח, כקילומטר מהמנהרה ממנה חולץ לפני מספר ימים החטוף פרחאן קאדי

  • כ"ח אב התשפ"ד
לוחמי צה"ל בעזה, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)לוחמי צה"ל בעזה, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל הודיע הבוקר (ראשון) כי צה"ל ושב"כ איתרו והשיבו אמש, ממנהרה תת-קרקעית במרחב רפיח, את גופותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ורס"ר אורי דנינו.

השישה נחטפו בשבעה באוקטובר, ונרצחו על ידי מחבלי חמאס בעזה. הי"ד.

על פי הודעת דובר צה"ל, "לאחר הליך זיהוי שנעשה על ידי המכון הלאומי לרפואה משפטית, משטרת ישראל והרבנות הצבאית, צוות החטופים באגף כוח האדם, אשר אמון על ליווי משפחות החטופים, מסר את ההודעות למשפחות".

"צה"ל ושב"כ משתתפים בצער המשפחות בשעה קשה זו. צה"ל וכוחות הביטחון פועלים בכל המאמצים להשיב את כל החטופות והחטופים מהר ככל הניתן".

בהצהרה לתקשורת, אמר דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי: "לפני מספר שעות עדכנו את המשפחות כי גופות יקיריהן אותרו על ידי כוח צה"ל במנהרה תת-קרקעית ברפיח. על פי ההערכה הראשונית, הם נרצחו באכזריות על ידי מחבלי חמאס זמן קצר לפני שהגענו אליהם. הם נחטפו חיים בבוקר 7 באוקטובר על ידי ארגון הטרור חמאס".

"גופותיהם אותרו במהלך המלחמה ברפיח במנהרה תת-קרקעית, במרחק כקילומטר מהמנהרה ממנה חילצנו לפני מספר ימים את פרחאן קאדי. מאז חילוצו של פרחאן, ניתנו לכוחות דגשים על פעולה זהירה ומבוקרת אף יותר מהרגיל, מתוך ההבנה כי ייתכן וישנם חטופים נוספים במרחב. לא עמד לרשותנו מידע על מיקומם המדויק של החטופים. מעל הקרקע התנהלה לחימה, והכוחות חיסלו מחבלים גם במהלך הקרבות שהתנהלו שם אתמול. הכוחות פועלים בשטח גם בשעה זו".

מוקדם יותר הבוקר הודיעה משפחתו של הירש גולדברג-פולין על מותו: "בלב שבור מודיעים על מותו של בננו האהוב הירש. המשפחה מודה על האהבה והתמיכה, ומבקשת פרטיות בזמן זה".

יצחק דנינו, אחיו של אורי, כתב: "ברוך דיין האמת אהוב שלי, מצטער אחי שלא הצלחתי לעשות הכל ובזמן, אני אחיה עם זה לנצח. אני יודע שתשמור עליי מלמעלה, ולא מאמין שבכלל מסוגל לדבר עליך ככה".

בני משפחתו של אלכס לובנוב כתבו: "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על הירצחו של אהובנו". משפחתה של עדן ירושלמי כתבה: "בצער גדול אנחנו מודיעים על הירצחה של עדן שלנו בשבי החמאס". גיל דיקמן, בן דודה של כרמל גת, כתב: "הסיוט התגשם. זה היה בידיים שלנו. צאו מהבתים לעצור את הרצח הבא".

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:חטופיםחמאסרצועת עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה