מעניין

הזעיקה את המשטרה בגלל רעשים בארון, לא תאמינו את מי הם מצאו בפנים

אירוע חריג ומוזר בסין: אישה הזמינה את המשטרה כי שמעה רעש מהארון. כשהם פתחו אותו, כולם נותרו בהלם

אא

בימים האחרונים אירע מקרה יוצא דופן ומביך במיוחד בעיר האנגג'ואו שבסין, אשר הפך לשיחת היום בתקשורת המקומית. אישה בשם לי (שם משפחתה לא נחשף כדי להגן על פרטיותה), כך דווח בתקשורת, שמעה רעשים חשודים מכיוון ארון הבגדים שבחדר השינה שלה. כשהיא מבולבלת ולא בטוחה במה מדובר, היא החליטה להזעיק את המשטרה המקומית. שוטר שהגיע לזירה, מצויד במצלמת חזה, תיעד את הרגע שבו נפתחה דלת הארון, והחשיפה הותירה את השוטרים - ואת האישה עצמה – בהלם.

כשהשוטרים פתחו את הארון, הם מצאו שם גבר יושב מכונס בתוך עצמו ומנסה להתחבא, כשהוא מחזיק קונסולת משחק. כשהתבקש להסביר את נוכחותו, הכריז האיש בביטחון מפתיע: "אני גר פה". השוטרים וגם האישה, שהייתה בטוחה שמדובר בפורץ, הופתעו לגלות שהאיש המסתתר אינו אחר מאשר בעלה. "מדוע בעלך מתחבא בארון?", שאל אחד השוטרים את האישה המבולבלת, ומכאן הסיפור רק הלך והסתבך.

מתברר שהבעל, ששמו הפרטי הוא דינג, סיפר לאשתו כי הוא יוצא לעבודה, אך בסופו של דבר נשאר בבית. כשנשאל על התנהגותו המוזרה ענה כי הוא כי רצה לשחק במשחק הווידאו האהוב עליו, שאותו החזיק בזמן שהשוטרים גילו אותו. הוא סיפר לשוטרים כי לא שכח לספר לאשתו על כך ולא ידע שהיא תהיה בבית בזמן שהוא משחק. כשנשאל מדוע שיחק בתוך הארון הוא הסביר להם כי "רציתי להתנתק, שאף אחד לא יפריע לי". השוטרים בחרו לסגור את האירוע בכך שהוציאו את הגבר מהארון והמליצו לו לעבור לשחק בחדר הסלון.

התקרית בהאנגג'ואו מצטרפת לרשימת מקרים מוזרים נוספים שאירעו בשנים האחרונות. עוד דווח, כי במקרה אחר בעל גילה שאשתו מסתתרת בגג המוסך ולא יוצאת מפתח הבית, בשל העובדה שהשכנים צילמו באזור קטעים לרשתות החברתיות והיא חששה להיחשף אליהן.

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:סיןמשחק וידאו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה