חדשות בארץ

השכול היכה פעמיים: הבת השוטרת נפלה בקרב על שדרות, האב השוטר נרצח היום בפיגוע

הותר לפרסום כי רס"מ רוני שקורי הי"ד הוא אחד משלושת השוטרים שנרצחו היום בפיגוע סמוך לתרקומיא. בתו, רס"מ מור שקורי הי"ד, נפלה בקרב מול מחבלים במשטרת שדרות בשמחת תורה

רס"ם רוני שקורי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)רס"ם רוני שקורי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

הותר לפרסום כי רס"ם רוני שקורי, בן 61, הוא אחד משלושת השוטרים שנרצחו הבוקר (ראשון) בפיגוע הירי סמוך לתרקומיא. בתו, רס"מ מור שקורי, שוטרת בתחנת שדרות, נפלה בשמחת תורה בקרב מול מחבלים בתחנת המשטרה בשדרות. רוני הי"ד הותיר אחריו אישה, בת, נכדה ושלושה אחים.

במקביל, משטרת ישראל התירה לפרסום את שמותיהם של שני השוטרים הנוספים שנרצחו בפיגוע:

פקד אריק בן אליהו, בן 37 תושב קרית גת. הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, הורים ו 2 אחיות. הלוויתו תערך היום בשעה 16:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בקריית גת.

רנ"ג הדס ברנץ, בת 53 תושבת שדה משה. הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים, נכדה, הורים ו-5 אחים. הי"ד.

עיריית שדרות עדכנה כי שקורי יובא למנוחות הערב בשעה 18:15 בחלקה הצבאית של בית העלמין בשדרות. ראש העיר, אלון דוידי, אמר עם הישמע דבר הבשורה המרה: "יחד עם כל תושבי העיר שדרות ואזרחי ישראל אני משתתף בצער המשפחות וכואב את הכאב הכפול על נפילתו של רס"מ רוני שקורי הי"ד, בבוקר הקשה בפיגוע הדמים בתרקומיא".

דוידי הוסיף: "מכאן כולנו שולחים תנחומים למשפחות ששת החטופים שגופותיהם הובאו לישראל, לאחר שנרצחו על ידי מפלצות החמאס. אנחנו בעיצומה של מלחמה מול האויבים האכזריים בעזה, אבל הטרור לא פוסק וגם ביו"ש צומחים תאי טרור שאם לא נגדע אותם היום, אנחנו עלולים לקום לבקרים קשים נוספים. הנהגת הממשלה חייבת לפעול בנחישות ועוצמה מול האויב בדיוק כפי שהיא פועלת בעזה. אסור לנו לחכות לתגובה על פיגוע נוסף שיקרה חלילה, אלא להקדים. חייבים להקדים ולצאת למבצע השמדת הטרור גם ביו"ש, לצד המשך הכרעת החמאס והג'יהאד, החזרת כל החטופים והכרעת החיזבאללה".

משפחות פורום הגבורה מסרו: "משתתפות בצערן העמוק של משפחות השוטרים שנפלו הבוקר בפיגוע הרצחני בהר חברון, ובתוכם בני משפחתו של רועי שקורי הי"ד. משפחת שקורי הצטרפה לפורום הגבורה, לאחר שהבת מור הי"ד, שוטרת במשטרת שדרות, נפלה בקרבות הגבורה בשמחת תורה שהצילה את חייהם של תושבי העיר. היום התבשרנו גם על נפילתו של אביה, שנפל אף הוא במדי משטרת ישראל כחלק מפעילותו לשמירת הביטחון על אזרחי מדינת ישראל. אנו שולחים ניחומים למשפחה ומשתתפים בכאבן הפרטי".

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:פיגוע טרורתרקומיארוני שקורי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה