סלבס בהתחזקות

זהבה בן: "הפסיכולוג הכי טוב שלי – בורא עולם"

הזמרת סיפרה בראיון: "מאז הטבח אני מוצאת את עצמי יותר מתפללת, קוראת תהילים, מדברת איתו ועושה כמה שיותר השתדלות לשמור את השבת"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"הפסיכולוג הכי טוב שלי הוא בורא עולם. מאז הטבח אני מוצאת את עצמי יותר מתפללת, קוראת תהילים, מדברת איתו ועושה כמה שיותר השתדלות לשמור את השבת. האמונה נותנת לי המון כוח". כך אמרה הזמרת זהבה בן בראיון לאתר מאקו.

בן, שהדגישה בעבר לא פעם את הקרבה שלה למסורת ולשמירה על מצוות, סיפרה כי עברה לאחרונה אירוע קשה. היא מצאה את קברו של אביה מנופץ פעם אחר פעם בבית העלמין בבאר שבע, כשלא ברור מי עשה זאת. "זו תופעה שמתקיימת הרבה זמן, במיוחד בבתי העלמין בדרום. אני לא מבינה מי האנשים הרעים שעושים מעשה כזה, ברור שזה כואב לי מאוד, וכבר הגשנו תלונה. אני מקווה שזה יפסיק ויפה שעה אחת קודם", אמרה בן. "גם ככה קשה עם המלחמה. קשה לי מאוד, הראש והלב שלי כל הזמן עם החטופים, עם הפצועים ועם החיילים שלנו".

בעבר ערכה בן מספר ערבי הפרשת חלה לנשים. "גדלתי בבית שסגד לערכי הדת, ולזוג הורים ז"ל שהשתדלו מאוד בחינוכנו למידות טובות. לכן המילים שבת, קידוש וכשרות - אינן זרות לי", סיפרה. "נהפוך הוא. עד היום יש דברים שאני מקיימת ומלווים אותי לאורך כל הדרך, כמו נטילת ידיים, ברכות השחר, שבת ועוד. אני מאוד מתחברת לדרך, ומאוד אוהבת אותה".

בן הוסיפה בנוגע למצוות הפרשת חלה: "זו עוצמה מאוד חזקה, ואני ממליצה לכל אישה לחוות אותה. אמנם התנסיתי בכמה וכמה ערבים שכאלה".

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:הפרשת חלהזהבה בןתהילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה