סלבס בהתחזקות

כוכבת הרשת על הנס שעברה: "הרבי מליובאוויטש שמר עלי"

נטע ברזני סיפרה על הקשר המיוחד שלה עם הרב: "תלינו תמונה במרכז הסלון וגם על המובייל, מעל ראשו של התינוק. הוא שמר עלי"

קבר הרבי מילובביץ' (צילום: shutterstock) בקטן: נטע ברזניקבר הרבי מילובביץ' (צילום: shutterstock) בקטן: נטע ברזני
אא

בשבועות האחרונים חוותה נטע ברזני, דוגמנית וכוכבת רשת, אירוע רפואי מטלטל שהוביל אותה לחזור בתשובה. היא עברה שבץ מוחי מיד לאחר הלידה, ובשבוע שעבר היא סיפרה כי "החיים שמו לי ברקס ב-300 קמ"ש". 

ברזני מספרת בראיון למאקו מדוע בחרה לקרוא לבנה מנדי, ועל הקשר המיוחד שלה עם חב"ד. היא הודיעה לאחרונה כי קיבלה על עצמה שמירת מצוות, והתחילה לקרוא תהילים מדי יום. "עוד לפני מה שקרה לי ידעתי, ידעתי שיקראו לילד מנדי, על שמו של הרבי מליובאוויטש, מנחם מנדל", סיפרה. "אולי זה מה ששמר עלי, השם הזה, מנדי. אני בטוחה שהרופאים עשו את מיטב יכולתם, כי ברור שאם אדם יהיה חולה ויסמוך על הנס זה לא בסדר. אני מתפללת שמנדי שלי יישמר מעין הרע".

"אמרו לי: 'את לא תקומי מחר בבוקר וזהו, ואין לך כאב ראש ואת חוזרת לחיים. לא, זה ייקח כמה חודשים'. לא יודעים להגיד לי כמה חודשים, לא מבטיחים שבכמה חודשים האלה לא יהיה לי עוד התקף, לא מבטיחים לי שום דבר", הוסיפה. "שמנו תמונה של הרבי מליובאוויטש במרכז הסלון וגם על המובייל שמסתובב מעל ראשו של התינוק שנקרא על שמו. אני בטוחה שהוא שמר עליי והחזיר אותי להיות אמא של מנדי. חודש וחצי מהזמן לא הייתי איתו בכלל. אני מדברת איתו, מלטפת אותו, אומרת לו סליחה ושאני מקווה שאני לא אעזוב אותו יותר בחיים".

"אני בטוחה שמנדי רוצה שיהיה לאמא שלו טוב. הוא רוצה שאמא שלו תחזור, אמא בריאה, אמא שיוצאת מהבית וחוזרת עם חוויות ודברים לספר. אמא שמחה", סיכמה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חזרה בתשובההרבי מילובביץ'נטע ברזני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה