סלבס בהתחזקות

מאור אדרי: "לא מעשן, נוסע או עובד בשבת. לוקח טיפים מהרב שלום ארוש"

הזמר סיפר בראיון על ההתחזקות שלו: "הרב שלום ארוש זה קודש קודשים, אני נעזר בו". על אביו שנפטר: "לא פשוט לאבד אבא. שאלתי את עצמי איך בכלל ממשיכים"

אא

"תמיד הייתי מחובר לדת, מאז שאני זוכר את עצמי זה תפילין, נטילת ידיים, אני לא מעשן ולא נוסע בשבת, אני משתדל בלי הטלפון וכמובן – אין עבודה בשבת, זה א'-ב'". כך אמר הזמר מאור אדרי בראיון שקיים עם העיתונאי גיל משעלי.

אדרי הוסיף: "חייגתי לרב שלי, הרב שלום ארוש. שאלתי אותו מה לעשות והוא נתן לי טיפים. הרב שלום ארוש זה קודש קודשים, אני נעזר בו, שואל אותו. יש כאלה שקונים בית ומתייעצים, אני לא שם אלא מתייעץ בעניינים חשובים אחרים. אני מרגיש את האנרגיה, יחד עם אשתי, ומרגיש שזה טוב לי אז אני נעזר בו בעת הצורך. הוא אדם נורא עסוק, אני לא אוהב להפריע".

אדרי נשאל על מות אביו, שהתרחש זמן לא רב אחרי חתונתו. לדבריו, מותו טלטל אותו: "זה ריסק אותי, זה הכניס אותי לתקופה קשה מאוד עם עצמי, לא הייתי מסוגל לעשות כל דבר שקשור למוזיקה, אחותי הגדולה אמרה לי שאסור לי לעצור. הכל היה ורוד יפה כי התחתנתי והקמתי משפחה. הקריירה, הכל היה בסדר, גם ההופעות. פתאום, הכל נקטע לי. זה נותן פרופורציות לחיים.

"לאבד אבא זה לא פשוט בכלל. היה שלב שבו המשפחה העירה לי ואמרה לי 'תתעורר על עצמך'. אני בנאדם מאוד רגיש. הם ראו מאור אחר, קצת פחות שמח, יותר עצוב ומכונס בעצמו, מאור שחושב הרבה. המצפון הציק לי. הייתי הולך ליום הולדת של חברים והיה לי קשה – אבא נפטר והוא לא בחיים ואני ממשיך כאילו כלום? זה לא פשוט. עד השיחה של אחותי, הבנתי שהחיים ממשיכים למרות הצער והכאב. אבא שלי לא היה רוצה לראות אותי נופל או בדיכאונות.

"כשלקחתי צעד אחורה לא לקחתי בחשבון שיהיה מאוד קשה לחזור", סיכם אדרי. "בשביל להגיע לפסגה צריך לטפס ולעבוד קשה. עכשיו אני עושה את זה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:הרב שלום ארושמאור אדרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה