מעניין

איך לשמור על עלי חסה קריספיים וטריים? הטריק המפתיע שנחשף ברשת

שמירה על עלי חסה טריים היא אתגר מוכר במטבח, אבל טריק מפתיע שהפך לוויראלי ברשת מבטיח פתרון פשוט ויעיל. כך תוכלו ליהנות מעלים פריכים ורעננים לאורך זמן

אא

עלי חסה הם מרכיב מרכזי במטבח הבריא, אך שמירה על טריותם לאורך זמן היא אתגר מוכר ומתסכל. עם הזמן, העלים נוטים לאבד מהפריכות שלהם ולהפוך לספוגיים ולא נעימים לאכילה. לאחרונה, ברשתות החברתיות נחשף טריק מפתיע ואפקטיבי במיוחד לשמירה על טריות עלי החסה למשך זמן ארוך יותר.

השרייה במים בתוך צנצנת סגורה

הטריק שכבש את הרשת הוא פשוט מאוד אך אפקטיבי להפליא: השריית עלי החסה במים בתוך צנצנת זכוכית סגורה. כדי ליישם את השיטה, מלאו צנצנת גדולה במים, הכניסו את עלי החסה לתוכה, וסגרו את הצנצנת היטב. לאחר מכן, אחסנו את הצנצנת במקרר. המים שומרים על הלחות הטבעית של העלים, והצנצנת הסגורה מונעת חדירת אוויר, מה שמונע ריקבון ושומר על העלים פריכים למשך זמן רב.

למה זה עובד?

הטריק הזה פועל על פי עיקרון בסיסי: שמירה על לחות נכונה ועל סביבה סגורה שומרת על הטריות של עלי החסה. המים מבטיחים שהעלים לא יתייבשו, בעוד שהצנצנת האטומה מונעת חדירת חמצן שעלול להאיץ את תהליך הריקבון.

טריקים נוספים לשמירה על טריות החסה

1. אחסון עם מגבת נייר

הניחו מגבת נייר בתוך קופסה אטומה או שקית ניילון יחד עם עלי החסה. מגבת הנייר סופגת את הלחות המיותרת ומונעת מהעלים להפוך לספוגיים.

2. כלי זכוכית עם מכסה אטום

שימוש בכלי זכוכית סגור מאפשר לשמור על עלי החסה מוגנים מחמצן ולחות עודפת, ושומר על טמפרטורה יציבה במקרר.

3. שטיפה וייבוש

שטיפה יסודית וייבוש מלא של העלים לפני האחסון יכולים להאריך משמעותית את הטריות שלהם. דאגו לייבש את העלים לחלוטין לפני הכנסתם למקרר.

 

הטריקים הפשוטים האלו יוכלו לשמור על עלי החסה שלכם טריים ופריכים לאורך זמן רב יותר. הטריק של השריית העלים במים בצנצנת סגורה הוא בהחלט אחד היעילים, ויחד עם השיטות הנוספות שהוזכרו, תוכלו ליהנות מעלי חסה טריים, לבזבז פחות מזון ולחסוך יותר כסף.

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:סרטון וויראליטיפים למטבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה