סלבס בהתחזקות

השחקנית חושפת: "קרובה מאוד לדת. זה הנס שקרה לי בהפרשת חלה"

גל מלכה, שכורעת ללדת, סיפרה בראיון על תהליך ההתחזקות שלה והעובדה שערכה ערב הפרשת חלה לאחרונה: "אני מאוד אוהבת את הדת. כשהיה קשה, שוחחתי עם הקדוש ברוך הוא"

(צילום: shutterstock) בקטן: גל מלכה, צילום מתוך הפייסבוק(צילום: shutterstock) בקטן: גל מלכה, צילום מתוך הפייסבוק
אא

"אני מאוד אוהבת את הדת ומאוד קרובה לדת. כשבעלי גויס, הלכתי פעם בשבוע לשיעור תורה בגני טל (יישוב דתי) וזה מאוד חיזק אותי. בלילות הדלקתי נר ודיברתי עם השם", כך אמרה השחקנית גל מלכה בראיון שקיימה עם אתר ynet, שבו חשפה את תהליך ההתחזקות שלה, שהחל במקביל להריונה.

מלכה, שידועה מסדרות רבות שבהן שיחקה, אמורה ללדת בקרוב מאוד. היא מספרת על הקושי שהיה לה, בעיקר כאשר הייתה צריכה לבלות ללא בעלה במהלך ההיריון, ומוסיפה כי שוחחה עם הקדוש ברוך הוא בכל יום, מה שעזר לה להתגבר על החרדה.

"אמרתי לו, 'מה קורה, הקדוש ברוך הוא? עוד יום עבר, קשה לי, אני לא מצליחה להציל את הנפש שלי'. דיברתי איתו בדיבור הכי עמוק שיכול להיות", סיפרה מלכה על הריחוק מבעלה. "היו הרבה ימים שהרגשתי שבן צריך אותי, שהתדרים שלנו נפגשו. בוקר אחד החלטתי לעשות הפרשת חלה, לכסות מכל הכיוונים, שלא יקרה לו כלום".

בהמשך, היא יזמה ערב הפרשת חלה, מה שלדבריה "הוביל לנס": בעלה התקשר והפחד עזב אותה. "הזמנתי 30 נשים כבר לאותו ערב. אחרי שקראתי את הברכה של ההפרשה והרמתי את הבצק, הטלפון צלצל", היא משחזרת. "ביקשתי מחברה לבדוק מי מתקשר. היא הצמידה את הטלפון לאוזן שלי ושמעתי לחישה. נפלתי לרצפה. הוא סיפר שהגיע בן-אדם שהוא לא מכיר, באמצע פעילות, נתן לו טלפון כשר ואמר לו, 'תתקשר לאשתך'".

"כשדיברתי איתו, הרגשתי שאמא שלו רועדת לידי. אמא שלו איבדה ילד, אח של בן, כשהיה בן 11, מחיידק טורף. זכרתי שעם כל הרגשות שלי, יש פה גם אמא שמתגעגעת לבן שלה".

הזמן נגמר! יש רק עוד יומיים להציל את דור הטיקטוק. קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לאלול בלחיצת כפתור פשוטה. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:הפרשת חלהסלבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה