חדשות בארץ

חשיפה מצמררת: כך חמאס ניהל את רצח החטופים בזמן אמת

תצפיתני חמאס שעמדו מחוץ למנהרה ברפיח זיהו את כוחות צה"ל מתקרבים, והורו לחוטפים לרצוח את ששת החטופים ולברוח

מימין למעלה: כרמל גת, הירש גולדברג פולין, אלכס לובנוב, אלמוג סרוסי, אורי דנינו ועדן ירושלמי הי"דמימין למעלה: כרמל גת, הירש גולדברג פולין, אלכס לובנוב, אלמוג סרוסי, אורי דנינו ועדן ירושלמי הי"ד
אא

תחקור ראשוני של צה"ל מצביע על כך שתצפיתנים של חמאס שעמדו מחוץ למנהרה ברפיח, זיהו כוחות צה"ל מתקרבים, והורו לחוטפים לרצוח את ששת החטופים ולברוח – כך פורסם הבוקר (רביעי) בכאן חדשות.

לאחר מציאת הגופות, מצאו בצה"ל אינדיקציות לכך שתצפתני חמאס צפו על לוחמי צה"ל בזמן אמת. אמנם צה"ל מקפיד שלא להגיע למקומות בהם יש מידע מודיעיני על חטופים חיים, במקרה זה, ככל הנראה צה"ל לא ידע כי באיזור שוהים חטופים חיים.

ששת החטופים שנרצחו, הרש גולדברג-פולין, עדן ירושלמי, אורי דנינו, אלמוג סרוסי, כרמל גת ואלכס לובנוב הי"ד נמצאו עם סימני ירי בראש ובמקומות נוספים.

החטופים אותרו בעומק של 20 מטר וללא מודיעין מוקדם, במנהרה הממוקמת במרחק של קילומטר מהמנהרה בה אותר וחולץ בחיים בשבוע שעבר החטוף פרחאן אלקאדי.

מוקדם יותר השבוע הודה דובר חמאס כי ארגון הטרור רצח את ששת החטופים. לדבריו "חודדו ההוראות להתנהלות מול חטופים כשצה"ל יתקרב למקום".

הזמן אוזל לנו! יש רק עוד 4 ימים להציל את נוער הטיקטוק. קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לאלול בלחיצת כפתור פשוטה. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:חמאסחטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה