חם ברשת

יוסף חדאד חגג יום הולדת וביקש: "לא להעביר מזון ותרופות לרוצחי החטופים שלנו"

פעיל ההסברה הבהיר לעוקביו: "השנה אני לא מסוגל לחגוג כמו שצריך. אי אפשר לשמוח באמת, וקשה אפילו לחייך. מתי ישבו בקבינט אנשים שיודעים איך צריך לדבר ערבית במזרח התיכון?"

אא

יוסף חדאד, אחד הדוברים הבולטים של ישראל, לא הצליח לחגוג את יום הולדתו ביום שלישי האחרון, כפי שנהג לעשות בכל שנה. האירועים הקשים שהתרחשו מאז הטבח משפיעים עליו עמוקות, ולא מאפשרים לו לחגוג.

ברשתות החברתיות שלו כתב חדאד: "בדרך כלל יום ההולדת שלי הוא יום של חגיגה ושמחה גדולה עבורי, אך השנה אני לא מסוגל לחגוג כמו שצריך. אי אפשר לשמוח באמת, וקשה אפילו לחייך. אני מנצל את ההזדמנות הזו ואת יום ההולדת כדי לבקש משאלה: שכל החטופים ישובו אלינו בהקדם, אינשאללה".

כמו ישראלים רבים אחרים, חדאד הביע תסכול מתגובת ממשלת ישראל למעשיהם של חמאס והמחבלים הכלואים בישראל. הוא כתב: "אתמול כל המדינה הזדעזעה מרצח ששת החטופים על ידי מחבלי חמאס. מה שכאב לי לדעת זה שהמדינה לא הגיבה על זה מעשית. איך הייתי מצפה שיגיבו? כבר אתמול היה צריך להפסיק את הסיוע ההומניטרי באופן מוחלט – לא להכניס משאית אחת, לא להעביר מזון ותרופות לרוצחים של החטופים שלנו!".

חדאד המשיך וקרא להגביר את הלחץ הצבאי על חמאס: "צריך לראות הפצצות כבדות ומתמשכות בכל רחבי עזה, כך שבכל פינה ברצועה ירגישו את העוצמה של צה"ל ויבינו שאנחנו לא שותקים על המעשה הרצחני הזה. וכמובן, להפעיל לחץ צבאי קרקעי גם באזורים שעדיין לא נגעו בהם."

לסיום, הוא הסביר את עמדתו באופן נוקב: "אם על רצח ששת החטופים שלנו אנחנו לא מגיבים ולא שוברים את הכלים, מה חמאס יבין מזה? למה שיהיה לחוץ להגיע לעסקה, לכניעה או להתפשר על משהו? מתי ישבו בקבינט אנשים שיודעים איך צריך לדבר ערבית במזרח התיכון?".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חמאסיוסף חדאד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה