חדשות בארץ

תביעה: התינוקת שהתה באוטובוס, הנהג הערבי השאיר את האם בתחנה ונסע

המשטרה החליטה לסגור את התיק, אחרי תלונה של האם כי הנהג עזב את התחנה עם תינוקת בת 4 חודשים. הארגון טוען: "האם נשארה בתחנה, בוכה בהיסטריה, כאשר רק בזכות התערבות משטרתית האוטובוס נעצר"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ארגון חוננו פנה לפרקליטות בדרישה לפתוח מחדש תיק חקירה בו היה מעורב נהג אוטובוס, שהשאיר אמא בתחנה ונסע עם התינוקת שלה, בת 4 חודשים בלבד, תוך סירוב לעצור את הרכב. 

האירוע התרחש לפני כחמישה חודשים. האם חיכתה לאוטובוס קו 618 מירושלים לבית שמש. בזמן שהיא הכניסה את עגלת התינוקת לתא המטען, העבירה את בתה לאישה שהציעה לעזור. אך כאשר האישה עם התינוקת עלתה לאוטובוס, הנהג סגר את הדלת והחל בנסיעה, למרות צעקות האם והנוסעים האחרים.

אף על פישמספר עדים היו במקום וראו את האירוע, המשטרה החליטה לסגור את התיק. עורך הדין חיים בלייכר פירט בערר את המקרה: "הנהג סירב לעצור, גם לאחר שהאישה עם התינוקת דרשה זאת. האמא נשארה בתחנה, בוכה בהיסטריה, כאשר רק בזכות התערבות משטרתית האוטובוס נעצר ביציאה מהעיר והאם הוחזרה לבתה."

אמה של התינוקת פנתה למשטרה להגיש תלונה, אך נתקלה בסירוב בטענה שהמקרה לא מתאים לטיפול. למרות הגשת תלונה מקוונת, גם היא נדחתה. ארגון "חוננו" דורש כעת לפתוח מחדש את תיק החקירה, ולהעמיד את הנהג לדין בגין התנהגות מסוכנת וזדונית.

עו"ד בלייכר טוען כי מדובר באירוע חמור שמסכן את הציבור, וכי מדובר בהתנהלות פלילית שעלולה להוביל לתאונה רבת-נפגעים. לדבריו, ישנם מקרים נוספים של תלונות על נהגי אוטובוס שמתעללים בנוסעים, ודרוש פיקוח מחמיר יותר למניעת אירועים דומים בעתיד.

"על הרשויות להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי", אמר בלייכר. "אנחנו קוראים לפעול למיגור התופעה של נהגים מסוכנים, ולדאוג לביטחון הנוסעים."

הזמן נגמר! יש רק עוד יומיים להציל את דור הטיקטוק. קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לאלול בלחיצת כפתור פשוטה. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:חקירהארגון חוננו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה