חדשות בארץ

כתב האישום חשף: המחבל שרצח 2 ישראלים בחווארה תכנן לפוצץ מכונית תופת

כתב אישום הוגש נגד אסאמה בני פידל, שרצח באוגוסט 2023 את אביעד ניר ואת אביו שי סיילאס ניגרקר הי"ד. היה חבר בחוליית טרור שתכננה פיגועים, בין היתר עם רכב ובו כ-250 ק"ג של חומר נפץ

אביעד ניר ואביו שי סיילאס ניגרקר הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)אביעד ניר ואביו שי סיילאס ניגרקר הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

בבית המשפט הצבאי במרכז הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד המחבל אסאמה בני פידל שרצח באוגוסט 2023, בחווארה, את אביעד ניר ואת אביו שי סיילאס ניגרקר הי"ד.

לאחר פיגוע הירי המחבל נמלט לג'נין ונלכד שם כעבור כשלושה חודשים. כתב האישום חשף היום כי הוא חבר לחוליית טרור שתכננה לבצע פיגוע תופת באמצעות רכב ממולכד ובו כ-250 ק"ג של חומר נפץ.

כתב האישום מתאר כיצד תכנן המחבל שורת פיגועים, לאחר השבעה באוקטובר, ובהשראת מחבלי הנוח'בה. בין היתר תוכנן פיצוץ גדר המערכת, חדירה לישוב בקו התפר וביצוע טבח, פיצוץ מכונית תופת בתחנת הדלק בעלי, פיגוע ירי מרכב לעבר מתיישבים ופיגוע בישוב מעלה אפרים.

אביעד ניר (28) ואביו שי סיילאס ניגרקר (60), תושבי אשדוד, נרצחו על ידי המחבל כאשר הגיעו לחווארה כדי לתקן את המזגן ברכבם ולקנות אביזרים לרכב. לאחר התיקון הכניסו את הרכב למכון שטיפה סמוך, שאליו הגיע המחבל.

עו"ד חיים בלייכר מארגון "חוננו", המייצג את בני משפחת ניגרקר, דרש היום לגזור עונש מוות על המחבל. לדבריו, "המחבל המתועב שרצח את שי ואביעד חבר במנוסתו לחוליית טרור ותכנן לבצע פיגועים קשים בהשראת מחבלי הנוח'בה. מדובר במחבל מסוכן שדינו מוות. אין למחבלים אלו זכות קיום על אדמתנו. אנו נבקש בשם המשפחה מהפרקליטות לקבוע הרכב שבסמכותו לגזור עונש מוות".

הזמן נגמר! יש רק עוד יומיים להציל את דור הטיקטוק. קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לאלול בלחיצת כפתור פשוטה. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:כתב אישום מחבלטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה