חדשות בארץ

מנכ"לית "בצלם" הסיתה נגד ישראל באו"ם: קריאה לשלול את אזרחותה

מנכ"לית ארגון השמאל הקיצוני "בצלם" נאמה בפני נציגי מועצת הביטחון של האו"ם, בדיון שנועד לגנות את חמאס על מצב החטופים הישראליים. האשימה את ישראל בהרעבת אזרחי עזה ורצח פלסטינים. הפעיל החברתי יוסף חדאד דורש לסגור את הארגון ולנקוט נגדה צעדים

מועצת הביטחון של האו’’ם (צילום: shutterstock)מועצת הביטחון של האו’’ם (צילום: shutterstock)
אא

הפעיל החברתי יוסף חדאד קרא היום (חמישי) לגורמי המדינה לשלול את אזרחותה של מנכ"לית ארגון השמאל הקיצוני "בצלם", יולי נובק, לאחר נאומה הלילה במועצת הביטחון של האו"ם. נובק העלתה שורה של טיעונים שיקריים נגד ישראל, וציינה בין היתר כי ישראל מרעיבה את תושבי עזה ורוצחת פלסטינים, בלי לציין כי מדובר במחבלי חמאס.

מועצת הביטחון קיימה דיון ראשון במצב החטופים הישראלים ברצועת עזה, בעקבות פנייה של השגריר דני דנון. בדיון השתתפה ד"ר אפרת ברון הר-לב, מנהלת בית החולים שניידר, שטיפלה בילדים חטופים ששוחררו.

הר-לב אמרה בדיון כי "מעולם לא חשבנו שנצטרך להתכונן לטפל בתינוקות וילדים שחזרו משבי. חיפשנו ספרות אבל לא מצאנו ופיתחנו פרוטוקולים חדשים. לא הרשו להם לבכות, לצחוק ולעמוד. הם בקושי אכלו ונראו כמו צל של ילדים. תשעה חודשים אחרי חזרתם הם מתעוררים מסיוטים ומחכים להוריהם. ילדים קורבנות חפים מפשע של מלחמה. אסור שזה יקרה".

תת מזכ"ל האו"ם, רוזמרי דיקרלו, שנכחה בדיון, שיבחה את צה"ל על שיתוף הפעולה במבצע חיסוני הפוליו ברצועה, וקראה לשחרור מיידי של החטופים. היא גינתה את חמאס על רצח ששת החטופים, ודיברה על המצב ההומניטרי בעזה.

אלא שמרבית חברי מועצת הביטחון התנו את קיום הדיון בכך שישמעו את דבריה של מנכ"לית ארגון "בצלם", וביקשה שתתיחס למצב הפלסטינים. נובק נשאה את דבריה בזום, ולא חסכה בשקרים.

לדבריה, "ממשלת ישראל רוצה להמשיך במלחמה לנצח. מטרת הממשלה לקדם עליונות יהודית בכל חלקי הארץ. ישראלים רבים חיים בפחד, והממשלה מנצלת את זה ומבצעת פשעי מלחמה על בסיס יומי. הקהילה הבינלאומית לא מנעה את המדיניות האכזרית בעזה, ועכשיו זה מתרחב ליהודה ושומרון" – היו חלק מטיעוניה.

בהמשך ציינה כי אזרחי עזה נרצחים, שהם מורעבים, תוך שהיא מתעלמת מהעובדה שישראל היא זו שמכניסה מאות משאיות סיוע מידי יום והחמאס נוטל אותם לעצמם.

חדאד העלה היום פוסט בעקבות דבריה וכתב בו: "זו מנכ"לית בצלם, קוראים לה יולי נובק ובדיון במועצת הביטחון של האו"ם בנושא מצב החטופים היא עלתה לדבר ופשוט תקפה את מדינת ישראל!! כן, בדיון על החטופים! מה היא אמרה למשל? שמדינת ישראל מנצלת באופן ציני את 7.10, מנהלת מלחמה נגד כל הפלסטינים ושהצבא שלנו מבצע פשעי מלחמה על בסיס כמעט יומי. זו לא דוברת חמאס, זו אזרחית ישראל, יהודייה, תושבת המדינה!!!".

הפעיל החברתי הוסיף: "היא עוד האשימה את ישראל שמרעיבה את תושבי עזה למרות כל הסיוע ההומניטרי שאנחנו מכניסים ועוד כשרגעים לפני כן התפרסם שעדן ירושלמי, חטופה שנרצחה בשבי, הגיעה לתת משקל ושקלה 36 קילו בלבד כשהיא בת 24. זו הרעבה!! זו הזנחה!! מבחינת יולי רק ישראל אשמה בהכל".

"זה פשוט הזוי ולא נתפס. אני בעד חופש ביטוי - אבל זה לא חופש ביטוי - זו הסתה, אלו שקרים מסוכנים, זה לשרת את האויב שלנו בזמן מלחמה, זו יריקה בפנים של הלוחמים שלנו, של משפחות השכול, של החטופים ומשפחותיהם, של כל ישראלי וישראלית!!! אם למדינה יש טיפת כבוד, תסגרו כבר את הארגון האנטי ישראלי הזה, ותשללו את האזרחות מהחצופה שטופת השנאה הזו!!!".

הזמן נגמר! יש רק עוד יומיים להציל את דור הטיקטוק. קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לאלול בלחיצת כפתור פשוטה. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:בצלםמועצת הביטחון של האו"ם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה