חדשות בארץ

פיגוע ירי במעבר אלנבי: 3 נרצחו

מחבל הגיע לאזור מסוף המטענים במעבר הגבול לירדן ופתח באש. מאבטחי המעבר חיסלו אותו. המחבל הגיע מירדן במשאית סחורות

מעבר אלנבי, ארכיון (Kobi Gideon / FLASH90) מעבר אלנבי, ארכיון (Kobi Gideon / FLASH90)
אא

פיגוע ירי הבוקר (ראשון) במסוף המטענים במעבר אלנבי, בגבול ישראל - ירדן. מחבל הגיע למקום ופתח בירי לעבר הנוכחים במסוף. כתוצאה, שלושה בני אדם נפצעו באורח קשה מאוד ומותם נקבע בזירה. המחבל חוסל על ידי מאבטחי המסוף.

ממד"א נמסר כי צוותים ממרחב ירושלים הוזעקו למעבר והעניקו טיפול ראשוני לנפגעים. כמו כן הוזעק מסוק רפואי. לאחר פעולות החייאה, חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותם של 3 גברים כבני 50, עם פצעי ירי בגופם.

חובש רפואת חירום במד"א יותם צור סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד, ראינו 3 גברים שוכבים כשהם מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי ירי בגופם. יחד עם כוח רפואה של צה"ל ביצענו בהם פעולות החייאה שלאחר מכן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותם במקום".

מהמשטרה ומצה"ל נמסר כי מדובר בפיגוע וכי נסיבותיו בבדיקה. מתחקור ראשוני עולה כי המחבל ירד ממשאית שנכנסה לארץ מירדן ופתח באש באמצעות אקדח שהחזיק ברשותו. מאבטחי רשות שדות התעופה, המוצבים במעבר, הם שנטרלו אותו, לא לפני שהמחבל הספיק לירות בשלושה בני אדם מטווח קרוב.

בעקבות הפיגוע, ישראל וירדן סגרו את המעבר משני הכוונים. כמו כן, כוחות צה"ל עיכבו לחקירה ובידוק את כל הנהגים הירדניים שהגיעו למעבר אלנבי. חבלנים החלו לסרוק את המשאית עימה הגיע המחבל למעבר, מחשש שהיא ממולכדת.

הזמן נגמר! נותרה יממה בלבד להציל את דור הטיקטוק. קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לאלול בלחיצת כפתור פשוטה. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:פיגוע יריטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה