סלבס בהתחזקות

נטלי דדון: "אם זה המחיר על להיות מחוברת לאמת שלי, אני אבחר באמת שלי"

אושיית הרשת מספרת בראיון על המחיר ששילמה בעקבות ההתחזקות הרוחנית שלה, ועל האמונה שמנחה אותה למרות מה שעברה: "פועלת מהמקום של 'צדק צדק תרדוף'. אני במקום שמברך ומודה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אושיית הרשת נטלי דדון עוברת בשנים האחרונות תהליך משמעותי של חיזוק האמונה והזהות היהודית שלה. היא נחשבת לאשת ימין ולאחת מפעילות ההסברה המרכזיות מאז תחילת המלחמה. בראיון לפודקאסט של "מעריב", היא משתפת כיצד האמונה ביהדות ואהבת ישראל הפכו למרכיבים מרכזיים בחייה, גם במחיר שבו התעשייה החליטה להתעלם ממנה.

למרות השינויים שעברה, דדון הצהירה כי היא ממשיכה לשמור על הזהות והערכים שלה. היא הוסיפה כי היא מבססת את חייה על "המשולש הקדוש – זהות, ערכים ואמונה". לדבריה, היא לא מוכנה לוותר על אמונתה ועל זכותה להביע את דעותיה. "אנשים אוהבים את מי שמתיישב להם בנוח, לא את מי שנוגע באזורים הלא נוחים", סיפרה. "אני בוחרת לומר את האמת שלי, גם אם זה אומר שמחר אהיה מסוכסכת עם עוד קבוצת אנשים. אני יודעת שאני משלמת מחיר על הדעות שלי, אבל אם זה המחיר על להיות מחוברת לאמת שלי, אני אבחר באמת שלי."

דדון הדגישה גם את החשיבות של אהבת ישראל ואחדות העם: "אני פועלת מהמקום הזה של צדק צדק תרדוף. כשאני רואה שקר מול העיניים, אין לי את המסוגלות הזאת לשתוק, גם אם זה אומר שמחר אהיה מסוכסכת עם עוד קבוצת אנשים".

על אף הקשיים שחוותה, דדון טוענת כי היא נמצאת במקום הנכון עבורה. "עברתי ימים לא קלים, הייתי במקומות מאוד־מאוד נמוכים, מאוד קשים. אבל היום אני במקום שמברך, שמודה, ושמבין שהתהליכים שעברתי בריאים ונכונים לי", הוסיפה.

לדבריה, התעשייה בה פעלה בעבר מעולם לא היתה לה "אור גדול בחיים", אלא מקום שדרש ממנה להילחם על הערכים והאמונה שלה. "אני לא צריכה את האישורים שלהם", היא מוסיפה בביטחון, "אני יודעת מי אני ומה אני מייצגת, וזה מה שמנחה אותי".

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:אמונהנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה