פעילות הידברות

עם ישראל עלול להפסיד את הילדים שלו במלחמה נוספת

דור הטיקטוק אבוד ויש לנו כמה שעות להציל אותו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אם לא נתעורר עכשיו הם ימשיכו לישון: נערים ונערות ששוקעים בטיקטוק, אבודים בתוכן מזיק רוחנית אם לא נעזור להם ממש עכשיו איך הם יתחברו לבורא עולם? הם עלולים להישבר מכל קושי קטן ולהמשיך לחיות בלי מטרה. גדל כאן דור שלם בלי יציבות, בלי תקווה, בלי האושר האמיתי - חיבור לתורת ישראל זהו המייל האחרון, כי זו ההזדמנות האחרונה להציל את הנוער ואת הצעירים בעם ישראל. אנחנו נמצאים במלחמת קיום פיזית - עם אויבים שרוצים להשמידנו, ורוחנית - עם אויבים מבית ומחוץ שרוצים לנתק אותנו מהתורה.

שעות אחרונות: מצילים את הנוער >>

יש יהודים שזו מטרת חייהם - להשפיע על כמה שיותר חרדים ודתיים לחזור בשאלה, או לחזור "בתבונה" כמו שהם מכנים זאת. הם מפיצים קורס לחילון החברה החרדית וכבר הצליחו לגייס קרוב ל- 380,000 ש"ח למען הריסת היהדות בעם ישראל. זה עצוב! לעצור אותם אנחנו לא יכולים, אבל להשפיע על כמה שיותר נערים להתחזק ולהתחבר ליהדות, אנחנו יכולים, אבל רק אם תהיו איתנו ומהר. נותרו לנו פחות מ-9 שעות, כדי לגייס כמה שיותר יהודים למיזם הענק של הידברות: הפצת תכני הרב זמיר ותכני הידברות דיגיטל בטיקטוק. כן, בע"ה נגיע אל אותם צעירים רחוקים, דרך הרשת חברתית בה הם מבלים שעות ארוכות. דווקא בטיקטוק הם יכירו את ערך שמירת השבת, את מעלת הצניעות, יתחילו להניח תפילין ויתקרבו ליהדות.

זה היום האחרון בו תוכלו לעזור לנו. תביטו על אותו נוער ברחוב, תביטו על אותם אנשים שנראים רחוקים ותדעו, הם בידיים שלנו! לא צריך לשכנע אותם לבוא אתכם לשיעור תורה. צריך רק סרטון אחד שידליק בהם את הניצוץ היהודי. יש להידברות את הכוח, אבל בלעדיכם לא נצליח.

להצטרפות למיזם האדיר של הידברות >>

חודש אלול נכנס. בשנה קשה כזו שעברה על עם ישראל כל מה שכולנו זקוקים לו נואשות זה לצבור זכויות. כדי להמתיק את הדינים הקשים,כדי להחיש את הגאולה, כדי לעזור לאלו שעדיין לא זכו להתחבר לבורא עולם. קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לחודש אלול: ככה נגביר קדושה בעולם נילחם בכוחות שרוצים לפורר את היהדות שהיתה סוד ההישרדות שלנו בכל התקופות הקשות בהיסטוריה, נציל את הדור הבא, ונגיע לראש השנה עם זכות אדירה בזיכוי הרבים ובקירוב יהודים לאבא שבשמיים:)

 

 

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:מיזםטיקטוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה