פעילות הידברות

"בעלי חי כחילוני, והסיכוי שנתחתן היה אפסי"

צפיה בסרטון של הרב זמיר כהן הייתה תחילתה של תקופת התחזקות עד לחזרתו בתשובה שלמה. זהו סיפור אחד מתוך מיליוני סיפורים שיכולים להיות בזכותכם. שעות אחרונות למיזם הענק

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

 

אני נולדתי למשפחה חרדית, בעלי לא. באותם בקרים שבהם צעדתי לבית יעקב בתלבושת תכולה, הוא צעד לתיכון "בגין" בכפר סבא. נער חילוני, ללא שום סממן יהודי. הגילים שלנו קרובים, אבל חיינו בשני קווים מקבילים. אני יצאתי לתהילים בשבת - הוא בכלל לא שמר אותה, וכשיצאתי לתקופת שידוכים - הוא טייל במזרח עם חברים.

כשהוא היה בן 17, זה קרה. הוא ישב משועמם, שוטט בפייסבוק, ואז קפץ לו סרטון של הרב זמיר כהן. משהו בו סקרן אותו. הוא צפה בסרטון, והתחיל להתמכר. דרך הפייסבוק הוא נחשף לסרטונים שגרמו לו להניח תפילין, לשמור שבת, ובהמשך להיכנס לישיבה של הרב זמיר כהן. אם זה לא היה קורה, כנראה שהוא לא היה בעלי, ולא היינו נפגשים לעולם.

יש מיליוני נערים נוספים שמסתובבים בדיוק כמו שהיה בעלי. הם יכולים להמשיך בחיים ריקניים, אבל הם יכולים גם לחיות אחרת. הם יכולים להכיר את השבת,

להניח תפילין ולהקים משפחות שומרות תורה ומצוות. עכשיו הם מנותקים, אבל אנחנו רק צריכים להדליק בהם ניצוץ קטן, והאור כבר יתפשט.

להצטרפות למיזם האדיר של הידברות >>

אנחנו בהידברות יוצאים כרגע בגיוס המונים שמטרתו היא לעזור לצעירים הרחוקים מיהדות, אלה שלא מחוברים לבורא עולם, ורק גוללים בטיקטוק שעות ביום, להכיר את התכנים המחזקים של הרב זמיר כהן והידברות. אנחנו צריכים בסך הכל עוד 592 יהודים שאכפת להם, ומוכנים לתרום 47 ₪ ל-12 החודשים הקרובים למשימת הקירוב הגדולה של הדור: לדאוג לכך שסרטוני חיזוק של הרב זמיר ושל הידברות

יופצו בטיקטוק בכמויות אדירות: תוך שנה אנו צופים שנגיע ל-200,000 עוקבים בעמודי הטיקטוק של הרב זמיר כהן והידברות דיגיטל, עוקבים שיצפו במסרים מחזקים.

 

תחשבו לעצמכם: המהפכה ההיסטורית הזו, שתקרב את הרחוקים ביותר,

תגרום לדורי דורות של משפחות שיכירו את היהדות. ככה נהיה כולנו שותפים במהפכה שתביא את היהדות ואת האמונה בבורא עולם. זה ממש צו השעה. אסור לנו לעמוד מנגד! הסכום נמוך מאוד (47 ₪ בלבד לחודש), והפוטנציאל אדיר. הצטרפו אלינו ועזרו לנו לחבר יהודים נוספים לבורא עולם. הקב"ה מחכה שבניו יחזרו אליו, אנחנו מחכים להגביר את ההשפעה, וההחלטה בידיכם, אם להיות חלק מזה.

זו ההזדמנות האחרונה באמת. נותרו פחות מ-9 שעות, והקמפיין ייסגר בחצות. בחרו בחיים ולחצו וכאן >>

 

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:הרב זמיר כהןמיזם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה