חדשות בארץ

2 חיסולים ברצועה: מפקד מערך הרקטות של חמאס בחאן יונס, ובכיר במערך האזרחי

ראא'ף עומר שלמאן אבו שאב היה אחראי על שיגור מטחי רקטות לעוטף ולמרכז, ממרחב חאן יונס. הפלסטינים טוענים כי חוסל גם מוחמד עבד אל-חי מורסי, סגן מנהל המערך האזרחי של חמאס בצפון עזה

לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן היום (ראשון) שכוחות צה"ל ממשיכים בלחימה בדרום ומרכז רצועת עזה. כוחות אוגדה 162 פועלים במרחב רפיח, חיסלו מחבלים, פשטו על תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה רבים.

כוחות אוגדה 252 ממשיכים בלחימה במרכז הרצועה ובמהלך היממה האחרונה הכוחות חיסלו מספר מחבלים שהיוו איום על הכוחות. מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו כ- 25 מטרות של חמאס ברחבי רצועת עזה, בין המטרות שהותקפו חוליות מחבלים, מבנים צבאיים ותשתיות צבאיות.

בנוסף, כלי טיס של חיל האוויר בהכוונת פיקוד הדרום חיסל את המחבל ראא'ף עומר שלמאן אבו שאב, מפקד יחידת הרקטות בגדוד מזרח חאן יונס. ראא'ף אחראי על שיגור מטחי רקטות לעוטף ולמרכז, ממרחב חאן יונס.

הפלסטינים דיווחו כי חוסל גם מוחמד עבד אל-חי מורסי, סגן מנהל המערך האזרחי של חמאס באזור צפון הרצועה, במהלך תקיפת בית באזור אל-עלמי. לפי מקורות פלסטיניים, עבד אל-חי היה בדרגת עקיד, המקבילה לאלוף משנה.

כזכור, אתמול אישר צה"ל כי מסוקי קרב של חיל האוויר תקפו, בהכוונת שב"כ, מתחם פיקוד ושליטה שהוסווה בתוך המתחם ההומניטרי בדיר אל-בלאח, ושימש מחבלים מארגוני הטרור חמאס וג'יהאד איסלאמי.

בתקיפה חוסלו מספר מחבלים מארגוני הטרור, ביניהם המחבל עבדאללה ח'טאב, מפקד גדוד דרום דיר אל-בלאח של הג'יהאד האיסלאמי, אשר פיקד על יציאת מחבלים מהגדוד לטבח ב-7 באוקטובר במרחב עוטף עזה.

בנוסף חוסל המחבל חאתם אבו אלג'דיאן, מפקד גדוד מזרח דיר אל-בלאח בארגון הטרור, אשר קידם והוציא לפועל מתווי טרור נגד כוחות צה"ל במהלך המלחמה.

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:סיכול ממוקדעזהחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה