חדשות בארץ

חוזרים לבית הספר: ארגון המורים השהה את השביתה בתיכונים

בעקבות הודעת ארגון המורים, הלימודים בבתי הספר העל-יסודיים התחדשו הבוקר. שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "השביתה לא הייתה מוצדקת מלכתחילה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תלמידי התיכונים חוזרים לספסל הלימודים: ארגון המורים הודיע הלילה (בין ראשון לשני) על השהיית השביתה, וטען כי "למרות חוסר האחריות של משרד האוצר ופיצוץ במשא ומתן, נמשיך במאבק בדרכים אחרות". יו"ר הארגון, רן ארז, הוציא הודעה רשמית בה כתב: "המאבק נמשך, ואם לא נגיע להסכם - נשוב לשבות. מתוך אחריות למדינה ולמערכת החינוך, אנחנו מודיעים על השהיית השביתה, אך העיצומים יימשכו. לא יינתנו ציונים ולא תתקיים פעילות חוץ-בית ספרית, למעט הכנה לנסיעות לפולין".

ארז הדגיש כי המנהלים מתבקשים לא להתקשר עם מפעילי טיולים ותיאטראות, שכן לא יינתנו אישורים לחריגה. הארגון הבטיח מענקים למורים על ימי השביתה והלוואות מיוחדות בתנאים מיוחדים.

מועצת התלמידים והנוער הארצית והנהגת ההורים הארצית ביקרו את ההחלטה על השהיית השביתה ואת ההודעה בשעת לילה מאוחרת. "לעשות צחוק מתלמידי ישראל ולהודיע ב-23:30 על חידוש הלימודים בתיכונים תחת עיצומים - לא בבית ספרנו", נמסר בהודעתם. הם קראו לתלמידים ולהורים להחרים את הלימודים.

עוד לפני ההכרזה של ארז, במהלך הערב, דווח כי יו"ר ארגון המורים הבין את הצורך להתפשר מול משרד האוצר, במיוחד לאור חזרת התיכונים במגזר החרדי ובחלק מהמוסדות בחינוך הממלכתי-דתי. שר האוצר סמוטריץ' התייחס להחלטה ואמר: "השביתה לא הייתה מוצדקת, במיוחד בזמן מלחמה. אפשר להמשיך במשא ומתן מבלי לפגוע בתלמידים, במורים ובהורים".

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:שביתהמערכת החינוךארגון המורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה