חדשות בארץ

תשתיות טרור הותקפו בסוריה ובדרום לבנון - כוננות ספיגה בצפון

האופוזיציה הסורית דיווחה על פחות 17 הרוגים, אנשי מיליציות פרו איראניות ומחבלי חיזבאללה, בגל תקיפות הלילה בסוריה. צה"ל תקף בדרום לבנון, כטב"ם פגע בבניין מגורים בנהריה

אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה למשטר אסד הפועל מלונדון, מסר הבוקר (שני) כי לפחות 17 אנשי מיליציות פרו איראניות ומחבלי חיזבאללה, חוסלו בגל תקיפות בסוריה.

לפי אתר החדשות "קול הבירה", המזוהה עם האופוזיציה הסורית, התקיפה מיוחסת לישראל, וכוונה למוצבים צבאיים באזור הכפרי של חמה ולמכון מחקר מדעי באזור מסיאף, סמוך לחמה. ההפצצה כוונה אל ומתחת לקרקע. כמו כן, הותקפו יעדים בדמשק, חומס וטרטוס, בו נמצא נמל ימי חשוב של סוריה.  

לפי כלי התקשורת בסוריה, הותקפו מפעלים לייצור רקטות מדויקות וגם מרכז פיתוח אמצעי לחימה. דרך הנמל בטרטוס מתבצעת העברת הנשק המדויק ללבנון, והמקום משמש בנוסף כאתר אחסון של אותם טילים.

פיקוד העורף: לצמצם פעילות ביישובים המפונים בצפון במשך כל היום

פיקוד העורף הורה הבוקר ליישובים המפונים בצפון הארץ לצמצם תנועה, למנוע התקהלויות ולשלוט בשעריי היישובים. ההוראות תקפות למשך כל היום.

בשעות הבוקר המוקדמות שיגרו מחבלי חיזבאללה רקטות לעבר קריית שמונה והסביבה. המועצה האזורית גליל עליון מסרה כי שיגור אחד יורט ושיגור שני נפל בשטח חקלאי בשטחי כפר גלעדי ומעיין ברוך. לא דווח על נפגעים בגוף. לפני הצהריים שוגר כטב"ם נפץ לאזור נהריה והגליל המערבי. מהמשטרה נמסר כי זוהתה פגיעה של כטב"ם בבית מגורים בנהריה. לא דווח על נפגעים.

דובר צה"ל עדכן כי מטוסי ומסוקי קרב תקפו במהלך הלילה מבנים צבאיים ומשגר של חיזבאללה בכפר כילא, א-טייבה, חנין ויארין שבדרום לבנון. כמו כן, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור בחירבת סלם שבדרום לבנון.

תגיות:תקיפה בסוריהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה