חדשות בעולם

לפני העימות הנשיאותי: טראמפ מוביל בפער של שני אחוזים

המועמדים לנשיאות ארה"ב יתעמתו ביניהם הלילה. הנשיא לשעבר חזר להוביל בסקרים בפער נמוך. האריס מנצחת במדינות המפתח, דבר המקרב אותה לזכייה

טראמפ (צילום: shutterstock)טראמפ (צילום: shutterstock)
אא

סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, והנשיא לשעבר דונלד טראמפ, יתעמתו הלילה (בין שני לשלישי) בשידור חי בפילדלפיה, מול מצלמות רשת ABC האמריקנית.

על פי הסקרים שפורסמו בארה"ב לקראת העימות, שיתכן ויהיה היחידי לפני הבחירות בעוד כחודשיים, טראמפ מוביל בפער של כשני אחוזים על האריס וזוכה לתמיכה של כ-48 אחוזים וחצי מקולות הבוחרים. עם זאת, להאריס יתרון קל במדינות מפתח: מישיגן, ויסקונסין ופנסילבניה, ועל פי ההערכות היא עשויה לנצח בבחירות, בזכות מספר רב יותר של אלקטורים.

ברשת CBS דווח כי 29 אחוזים מהבוחרים טרם החליטו למי להצביע, והם רוצים "ללמוד" יותר על קמלה האריס. 9 אחוזים השיבו כך לגבי טראמפ. בנוגע למצב הכלכלי בארה"ב, הנושא המרכזי שמעסיק את האוכלוסייה בארה"ב, 53 אחוזים מקרב מעמד הביניים ציינו כי הם סומכים יותר על טראמפ מאשר על האריס.

בעימות הלילה הוחלט כי המיקרופון יהיה פתוח רק למועמד שמשיב לשאלה של המראיינים, ונאסר על המתמודד השני להגיב, או לקרוא קריאות ביניים, כל עוד יריבו הפוליטי משיב לשאלה.

על פי דיווחים נוספים בארה"ב, בכל הקשור למלחמה בעזה, טראמפ יחזור וידגיש כי ממשל ביידן פגע בסיכוייה של ישראל לנצח במלחמה ולמוטט את חמאס. האריס תכחיש זאת ותציג שורה של טיעונים, שלטענת אנשיה, פוגעים באמינות של הנשיא לשעבר.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:בחירות בארה"ב 2024עימות נשיאותי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה