סלבס בהתחזקות

השחקנית גל מלכה חשפה את שם בתה: "שמך הקדוש נושא עמו משמעות עמוקה"

השחקנית גל מלכה ילדה את בתה הבכורה וחשפה ברשת את שמה: "ברוכה הבאה לעולם רות שלי. שמך הקדוש נושא עמו משמעות עמוקה"

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

בשעה טובה, השחקנית גל מלכה ילדה את בתה הבכורה וחשפה בפוסט ברשתות החברתיות את שמה.

״אל אשר תלכי אלך, ובאשר תליני אלין; עמך עמי ואלקיך אלקי״, כך פתחה מלכה את הפוסט והוסיפה: "ברוכה הבאה לעולם רות שלי. שמך הקדוש נושא עמו משמעות עמוקה - של נאמנות, אהבה ומחויבות רוחנית. כמו רות המואביה, את מביאה עמך ברכה והשראה".

"אני מתרגשת להכיר אותך ולראות איך תפרחי ותגדלי, מחוברת לשורשים המשפחתיים והרוחניים שלך. יְהִי רָצוֹן שתמצאי את דרכך בעולם מתוך אמונה, חמלה וחיבור לאלוקים. אבא ואמא אוהבים אותך״, כתבה.

רק לאחרונה חשפה מלכה בראיון ל-YNET את תהליך ההתחזקות שלה, שהחל במקביל להריונה: "כשבעלי גויס, הלכתי פעם בשבוע לשיעור תורה בגני טל (יישוב דתי) וזה מאוד חיזק אותי. בלילות הדלקתי נר ודיברתי עם השם", אמרה.

מלכה הוסיפה כי הדיבור עם הקב"ה עזר לה להתגבר על החרדה, וסיפרה כי יזמה ערב הפרשת חלה שהוביל, לדבריה, לנס – בעלה התקשר והפחד עזב אותה: "הזמנתי 30 נשים כבר לאותו ערב. אחרי שקראתי את הברכה של ההפרשה והרמתי את הבצק, הטלפון צלצל. ביקשתי מחברה לבדוק מי מתקשר. היא הצמידה את הטלפון לאוזן שלי ושמעתי לחישה. נפלתי לרצפה. הוא סיפר שהגיע בן-אדם שהוא לא מכיר, באמצע פעילות, נתן לו טלפון כשר ואמר לו, 'תתקשר לאשתך'".

מלכה נשואה לבן רובין, רות היא בתם הבכורה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:סלבסחזרה בתשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה