סלבס בהתחזקות

"חיבור לבורא עולם": השחקנית גאלה קוגן על המסע הרוחני החדש שלה

אחרי התמודדות עם גידול סרטני במוח, גאלה קוגן משתפת במסע הרוחני שעברה, ובחיבור המחודש שלה לבורא עולם: "בהקרנות אמרתי 'שיויתי השם לנגדי תמיד'"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לאחר שהתמודדה עם גידול סרטני במוח, השחקנית גאלה קוגן מצאה את עצמה בעיצומו של מסע רוחני עמוק. היא מספרת בראיון לאתר מאקו כי התחברה מחדש לבורא עולם. "נכנסתי לניתוח בתחושה שאני מאוהבת בבורא עולם", הסבירה. "במהלך ההרדמה, הנשמה שלי יצאה מהגוף הפיזי, והרגשתי שאני מתאחדת עם האור".

בזמן הטיפולים, שכללו 40 ימים של הקרנות יומיות, שמרה קוגן על איזון נפשי דרך מדיטציה, נשימות וטכניקות רוחניות נוספות. "בכל פעם שראיתי את עצמי מקבלת הקרנה, דמיינתי את הפסוק 'שויתי ה' לנגדי תמיד', כחלק מהחיבור לבורא", היא מתארת. ההתמודדות עם איבוד שיער והשלכות נוספות של המחלה הביאה אותה להתחזק באמונה ולראות כל רגע כחלק מהמסע שלה לחיים בעלי משמעות.

קוגן מדגישה שמסע ההתחזקות שלה כולל "גלי התעוררות עצומים" שיכולים לשנות את התפיסה של כל אחד מאיתנו. "אנחנו חיים בעולם מצומצם", היא מסבירה, "אבל יש רגעים בהם אנחנו נחשפים לאור האמת, ולפי הקבלה, אין אור בלי כלים. יש אור אינסוף - שזה הבורא - אבל כדי לקבל את האור, יש לבנות את הכלי המתאים".

היא מספרת כי לפני כמעט 20 שנה פגשה את רבקי, חב"דניקית שאמרה לה "תדליקי נרות שבת". "באותה תקופה עבדתי כברמנית", היא משחזרת. "לא הבנתי מה הקשר לנרות שבת. אבל כשעשיתי זאת, הרגשתי עטופה באהבה אינסופית, וזה פתח בי משהו שהוביל ללימודי יהדות וחסידות".

קוגן מספרת שהחוויה הקשה ביותר הייתה להתמודד עם המחשבה שאולי המחלה היא עונש: "זו הייתה הבגידה הכי כואבת שעברתי, אבל הבנתי שזו מחשבה חשוכה שלא משרתת אותי. אני מאמינה שבן אדם נענש על ידי המעשים שלו, לא בגלל המעשים שלו. אני ממשיכה לקחת אחריות כדי להבריא ולהתחזק".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:נרות שבתגאלה קוגן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה