חדשות בארץ

מישהו מאמין לה? אחותו של הנייה טוענת בחקירות שהיא "בעד ישראל ונגד חמאס"

צבאח הנייה התנערה במהלך החקירה מהקשר עם אחיה ומהתמיכה בחמאס, וסיפרה: "הוא התקשר אלי פעם בשנה. הוא לא מתערב בחיים שלנו", זאת למרות שבעבר דווח שהעלתה פוסטים בעד חמאס

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כתב אישום חמור הוגש נגד צבאח הנייה, אחותו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, שחוסל באיראן. על פי תמלולי החקירה שנחשפו אתמול בחדשות 12, הנייה הדגישה בחקירתה את תמיכתה בישראל, וטענה כי "אני נגד המלחמה, לא רוצה שימותו אנשים".

כזכור, הנייה הואשמה באפריל האחרון בעבירות של הזדהות עם ארגון טרור והסתה. בתמלולי חקירתה שנחשפו אפשר לשמוע כי היא טענה בפני החוקרים שהיא דווקא תומכת בישראל, ושאין לה קשר עם אחיה. "אני יותר מ-40 שנה בישראל, משנת 1980 אני פה", אמרה הנייה לחוקר המשטרה. "מזמן הוא לא דיבר איתי. בפעם האחרונה זה היה לפני המלחמה, לפני כמעט שנה".

הנייה טוענת כי הקשר עם אחיה מינימלי: "פעם בשנה הוא מתקשר, שואל לשלומי, וזהו. הוא לא מדבר איתנו על כלום ואנחנו לא מדברים איתו על כלום. אנחנו לא מתערבים בדברים שלו והוא לא מתערב בחיים שלנו".

במהלך החקירה, החוקר מנסה להבין במי היא תומכת. "את בעד או נגד המלחמה?", שאל החוקר, והנייה השיבה: "אני נגד המלחמה, אנחנו לא בעד. שלא ימותו, לא מהצד הזה ולא מהצד השני, שתמיד יהיה שלום. אני בעד ישראל, מה אני צריכה את חמאס? אני גרה בישראל".

במהלך החקירה הוטחו בה טענות על הפצת תכנים בעד חמאס ברשתות החברתיות. הנייה הכחישה בתוקף: "שקר, אין את זה בכלל. תביא לי את הדברים שאני מפרסמת". היא התעקשה כי: "אני ואחי לא מדברים על דברים פוליטיים".

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:חמאסאיסמעיל הנייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה