מעניין

"מחלת ילד אינה תירוץ להפסיד עבודה": התזכיר שעורר סערה ברשת

חברה גדולה הודיעה לאחרונה על שינוי שנוי במחלוקת במדיניותה: ימי מחלה של ילדים לא יוכרו עוד כתירוץ להיעדרות מהעבודה. ההודעה שותפה ברשת ועוררה תגובות נזעמות

אא

במהלך השנים האחרונות, יותר ויותר חברות הבינו את הצורך להתגמש עם ההורים העובדים, במיוחד כשמדובר במצבי חירום משפחתיים כמו מחלות ילדים. אך לא כך בכל מקום. לאחרונה, חברה גדולה בארצות הברית הודיעה על מדיניות חדשה ומעוררת מחלוקת: ימי מחלה של ילדים לא יתקבלו כתירוץ להיעדרות מהעבודה, והעובדים מתבקשים למצוא פתרונות אחרים. ההודעה עוררה סערה בקרב ההורים העובדים, אך גם ברשת.

בתזכיר ששותף ברשתות החברתיות נכתב כך: "אם הילד שלכם חולה, זה כבר לא יחשב כתירוץ קביל להפסיד ימי עבודה וזה ייכתב בתיקכם האישי. אנחנו לא מעסיקים את הילדים שלכם ולכן המחלה שלהם אינה סיבה מוצדקת להיעדר מהעבודה".

התזכיר שעורר סערההתזכיר שעורר סערה

הפוסט ששותף, בו נמחק שם החברה מהתזכיר, זכה לביקורת וחוסר אמון מצד רבים. גולשים רבים הטילו ספק בגישתה של החברה לגבי איזון בין בית ועבודה ולגבי רווחת העובדים. חלקם טענו שמדיניות זו עלולה להוביל לכך שעובדים יביאו את ילדיהם החולים לעבודה, וכתוצאה מכך המחלה תתפשט בקרב עמיתיהם. אחרים קראו לנקוב בשמה של החברה כדי שתתבייש במדיניותה הבלתי אנושית.

גולש אחד כתב: "אנחנו לא מעסיקים את הילדים שלכם? ובכן, אתם גם לא מעסיקים את בת זוגתי, את הוריי, את חבריי ואת המשפחה המורחבת. כל אלה יכולים להזדקק לעזרתי, יכולים למות, יכולים לערוך חתונה, טקס סיום או אירוע חיים גדול אחר שאני רוצה להיות נוכח בו. הגיע הזמן להעסיק רק יתומים ללא מערכות יחסים כלשהן", כתב בכעס.

אחר הגיב: "לגיטימי. הייתי משאיר תגובה לפתק הזה ואומר: 'לא משנה מה הילדים שלי חוטפים, בסופו של דבר גם אני נדבק. אבל אם אתה רוצה שחמישה אנשי צוות לא יגיעו לעבודה כי הדבקתי אותם בקורונה, אז בסדר. ההפסד שלך'".

גולשת נוספת הוסיפה, "כל כך טיפשי. זה רק מעודד אנשים לשקר. עכשיו אני לא מצטערת שהילד שלי חולה ואני צריכה להישאר בבית. ואם אתה מעסיק שלא מראה חמלה, לעולם אל תצפה מהעובדים שלך לעשות זאת".

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:רץ ברשתויראלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה