חדשות בעולם

המתקפה הגדולה: אוקראינה שיגרה כ-150 כטב"מים, שליש מהם לעבר מוסקבה

המשרד ההגנה הרוסי דיווח כי כ-30 כטב"מים יורטו בשמי הבירה הרוסית. אישה נהרגה ועשרות נפצעו. הצבא הרוסי הגיב בשיגור עשרות כטב"מים לעבר ערי אוקראינה

נפילת רקטה באוקראינה, ארכיון (צילום: צילום: shutterstock)נפילת רקטה באוקראינה, ארכיון (צילום: צילום: shutterstock)
אא

צבא אוקראינה ביצע הלילה (בין שני לשלישי) את מתקפת הכטב"מים הגדולה ביותר מאז פרצה המלחמה בינה לבין רוסיה. לא פחות מ-150 כטב"מים ממולכדים שוגרו אל שטח רוסיה, כשליש מהם לעבר הבירה מוסקבה.

הרוסים הודיעו כי ירטו כ-40 מהם ובכל זאת נפגעו בנייני מגורים. אישה נהרגה ודווח על כעשרה נפגעים. כתוצאה מהמתקפה האוקראינית נאלצה רוסיה להשבית שלושה נמלי תעופה בעיר הבירה. מושל מוסקבה הודיע כי מדובר בנמלי התעופה הגדולים באזור, ונוקובו, דומודדובו וז'וקובסקי.

כמו כן, דובר הצבא הרוסי מסר כי יורטו בשמי רוסיה 144 כטב"מים. מהם 70 כטב"מים ששוגרו לעבר מחוז בריאנסק, הסמוך לגבול עם אוקראינה. בין השאר דווח על פגיעה במתקנים לאחסנת דלק ונפט, אך לא דווח על נפגעים.

בתגובה, צבא רוסיה שיגר כטב"מים איראניים לעבר יעדים רבים באוקראינה. חיל האוויר האוקראיני הודיע שהפיל 38 מתוך 44 כטב"מים. מתקפה זו מגיעה ימים לאחר שכטב"ם איראני של רוסיה התפוצץ במזרח לטביה, חברה בנאט"ו, וחדר למרחב האווירי של רומניה, חברה נוספת בנאט"ו.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:מלחמת רוסיה ואוקראינהתקיפת טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה