חדשות בעולם

גרמניה: מהדקים את הפיקוח בגבולות, למנוע כניסת גורמים איסלאמים קיצוניים

גרמניה חתומה על אמנת האיחוד האירופי המאפשר מעבר חופשי בין מדינות. לאור העלייה בניסיונות מחבלים איסלאמיים לבצע פיגועים, החליטה הממשלה להפר את ההסכם

נמל תעופה בהמבורג, גרמניה (צילום: Nati Shohat/FLASH90)נמל תעופה בהמבורג, גרמניה (צילום: Nati Shohat/FLASH90)
אא

ממשלת גרמניה הודיעה כי היא סוגרת את הגבולות בעקבות הפיגועים האחרונים במדינה, שבוצעו על ידי גורמים איסלאמים קיצוניים. כך דווח היום (שלישי) בישראל היום.

הגבלות הכניסה למדינה ייכנסו לתוקף בשבוע הבא ויימשכו חצי שנה. הצעד נעשה למרות שגרמניה חתומה על אמנת האיחוד האירופי, המאפשר מעבר חופשי בין מדינות.

שרת הפנים של גרמניה, ננסי פזר, הודיעה על הצבת ביקורת משטרתית בכל גבולות המדינה ובנמלי התעופה והים, בעקבות מתקפות הטרור בזולינגן ובמינכן, והעלייה בהגירה הלא חוקית למדינה. בגרמניה דיווחו על כניסה של איסלאמיסטים לתוך המדינה.

כזכור, לפני כחודש מבקש מקלט ממוצא סורי ששהה באופן לא חוקי בגרמניה רצח שלושה אנשים בפסטיבל אמנות בעיר סולינגן. מחבל אחר, אוסטרי מוסלמי ממוצא בוסני, ניסה בשבוע שעבר לבצע פיגוע בקונסוליה הישראלית במינכן. בשני המקרים התברר כי המחבלים נכנסו לגרמניה ברכב, בקלילות, בשל אמנת "המעבר החופשי".

לטענת השרה פזר, ביקורת הגבולות הכרחית "עד שהאיחוד האירופי ייצר מדיניות שתגן באופן יעיל יותר על גבולותיה החיצוניים של אירופה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:גרמניהסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה