חדשות בארץ

חוג הפרופסורים לחוסן מדיני: להשעות את מנדלבליט מתפקידו כדיקן בפקולטה למשפטים

בעקבות חשיפת הקלטות המתעדות את קשריו עם יו"ר שלכת עורכיה דין דאז, אפי נוה, שהוביל למינויו בעבר לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, חוג הפרופסורים לחוסן מדיני שיגר מכתב למרכז האקדמי למשפט ולעסקים

מנדלבליט (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)מנדלבליט (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

הנהלת חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי שיגרה היום (שלישי) מכתב רשמי להנהלת המרכז האקדמי למשפט ולעסקים, הקורא להשעייתו המיידית של פרופ' אביחי מנדלבליט מתפקידו כדיקן הפקולטה למשפטים של המרכז.

במכתב, שנשלח לנשיא המרכז האקדמי, פרופ' יורם בלשר, לראש החטיבה הפלילית ד"ר סיגל שהב, ליו"ר אגודת הסטודנטים פזית כהן ולמנכ"לית המרכז האקדמי אילנה טסלר, מפורטים החשדות לכאורה להפרת אמונים בתהליך מינויו של מנדלבליט ליועץ המשפטי לממשלה. החשדות הללו עולים מתוך הקלטות שיחות שנחשפו לאחרונה בין עו"ד אפי נוה, אז יו"ר לשכת עורכי הדין, למנדלבליט.

המכתב נטען כי "משפטנים מובילים מצביעים על החשיבות של חקירה מעמיקה לנוכח חשש לפגמים חמורים בתהליך הבחירה. תפקידו של מנדלבליט כאיש חינוך משפטי, נדרש לעמוד באמות מידה גבוהות של טוהר מידות ויושרה מקצועית, ולכן, כל עוד התהליך לא נבדק לעומק, יש להשעותו מתפקידו כדיקן הפקולטה למשפטים. החוג מביע דאגה כי השארתו של מנדלבליט בתפקיד דיקן הפקולטה למשפטים, בעוד שעננה זו מרחפת מעליו, עלולה לפגוע במעמד המוסד האקדמי ובאמון הציבורי בו".

תגיות:אביחי מנדלבליטהיועץ המשפטי לממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה