סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת: "כל אחת ששמה כיסוי ראש עושה רעש בשמיים"

שיר צרפתי, שחזרה בתשובה, חושפת ברשתות החברתיות את תהליך ההתחזקות. בעלה הוסיף: "קודם לשמור שבת ולהניח תפילין, אחר כך להוסיף סגולה"

(צילום: shutterstock), בקטן: שיר צרפתי (צילום: מתוך האינסטגרם)(צילום: shutterstock), בקטן: שיר צרפתי (צילום: מתוך האינסטגרם)
אא

שיר צרפתי, אושיית הרשת והמשפיענית, פתחה את לבה בראיון שערכה בחשבון האינסטגרם שלה על התחזקותה הרוחנית, וההחלטה שלה לשים כיסוי ראש. "עדיף לשים כיסוי ראש מאשר לא לשים בכלל", הסבירה לעוקבות שלה כשנשאלה על ההחלטה. "לא ידעתי בדיוק מה אני רוצה לשים, ניסיתי להיות עם השיער שלי ולא הרגשתי שלמה עם זה. חשוב לי לעשות דברים שאני שלמה איתם. היום אני שמה פאה, ומעליה כיסוי ראש".

צרפתי השתתפה בתכניות ריאליטי, אולם בחודשים האחרונים חזרה בתשובה והתחתנה. לדבריה, היא צריכה להרגיש שלמה עם הבחירות הללו: "אישה צריכה להיות יפה, לא צריכה להיות מכוערת. שכל אחת תעשה את ההשתדלות שלה, וכל אחת היא מבורכת. כל אחת עושה רעש בשמיים. אני מרגישה שהשם באמת שמח בי. אני רואה את זה ומרגישה את זה כל יום". צרפתי העלתה סרטון שמדריך כיצד לשים בנדנה עם מטפחת, למי שמתלבטת כיצד לשלב את מה שהיא מגדירה כ"מראה החדש".

גם רון אליקים, בעלה של צרפתי, הוסיף סרטון משלו. הוא שלח מסר לאנשים שפונים אליו ומחפשים סגולות דרך הסיפור הבא: "לכל האנשים שמחפשים סגולות, ראיתי משל מאוד יפה שזה מזכיר לי אותו", אמר. "אישה ביקשה מבעלה להביא לה לחם, סוכר, חלב ועוד כמה דברים. מה הוא עשה? הוסיף לה ורד אחד. האישה שמחה ואמרה שהיא מבסוטה בעיקר מהוורד. בפעם הבאה, הוא הביא לה רק ורדים. האשה אמרה לו: 'הוורדים יפים מאוד, אבל מה עם הבסיס? אין לנו מה לאכול ומה לשתות, מה אעשה עם הורדים האלה?".

אליקים הסביר את הנמשל: "אותו דבר לגבי סגולות - קודם כל צריך לעשות את הבסיס של התורה: לשמור שבת, להניח תפילין ולעשות את הדברים כמו שצריך. אחרי זה אתה יכול להוסיף ורד, סגולה". צרפתי חתמה: "בעלי הצדיק".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:כיסוי ראששיר צרפתי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה