חדשות בעולם

העימות בארה"ב | האריס: "המלחמה חייבת להסתיים". טראמפ: "שונאת את ישראל"

המועמדים לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ וקמלה האריס, נפגשו בפילדלפיה לעימות שהיה סוער מהרגע הראשון

טראמפ (צילום: shutterstock)טראמפ (צילום: shutterstock)
אא

המועמדים לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ וקמלה האריס, נפגשו הלילה (רביעי) בפילדלפיה לעימות, שהיה סוער מהרגע הראשון. 

על פי סקר ראשון שפורסם הבוקר ברשת CNN, האריס היא המנצחת של העימות. ממצאי הסקר מעלים כי 63% מהנשאלים אמרו שהאריס הייתה טובה יותר מטראמפ, 37% חשבו שטראמפ היה טוב יותר מהאריס. מעט אחרי סוף המשדר הזמינה האריס את טראמפ לעימות נוסף.

לאחר העימות אמר טראמפ: "אני חושב שזה היה העימות הטוב ביותר שלי אי פעם, במיוחד לאור העובדה שזה היה שלושה נגד אחד". לדבריו, מנחי רשת ABC היו "מאוד לא הוגנים", בכך שבמהלך המשדר תיקנו את טראמפ כמה פעמים, ואת האריס אף לא פעם אחת.

בעימות התבקשו השניים להתייחס למלחמה בעזה. האריס הזכירה את הטבח שביצעו מחבלי חמאס ביישובי הדרום וקראה לסיום המלחמה ולשחרור החטופים. "לישראל יש את הזכות להגן על עצמה", אמרה. "המלחמה הזו צריכה להסתיים בהפסקת אש ושחרור של החטופים, אנחנו עובדים על זה מסביב לשעון".

מנגד, טראמפ תקף וטען כי לו היה נשיא, המלחמה לא הייתה פורצת: "היא אפילו לא הייתה מוכנה להיפגש עם נתניהו כשהוא נאם בקונגרס. אם היא תהיה נשיאה ישראל לא תהיה קיימת בתוך שנתיים".

העימות, כאמור, היה סוער מהרגע הראשון. כל מועמד האשים את יריבו בשקרים והשמיע נגדו אמירות קשות. בתחילת העימות אמרה האריס לקהל כי עליו "להתכונן לשקרים רבים" שישמיע טראמפ. המועמד הרפובליקני מצידו השיב כי האריס הינה הסגנית הגרועה ביותר בהיסטוריה, וכי היא מעתיקה את האג'נדה של ביידן.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:דונלד טראמפארה"בקמלה האריס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה