סלבס בהתחזקות

התאומות נוי והדר: "מתנתקות מהטלפון בשבת, לא נוסעות. רק אנחנו והשם"

אחרי שנכנסו להריון שני יחד, התאומות קיבלו על עצמן להתחזק ובישרו לעוקבים בסשן שאלות ותשובות: "מאז הטבח, אנחנו ללא הפלאפונים בשבתות ונמנעות מנסיעות. זה עושה פלאים לנפש ולבית ולזוגיות"

(צילום: shutterstock) בקטן: נוי והדר (צילום: מתוך הפייסבוק)(צילום: shutterstock) בקטן: נוי והדר (צילום: מתוך הפייסבוק)
אא

התאומות נוי והדר הן אושיות רשת מוכרות מזה תקופה ארוכה, אבל לאחרונה שמן עלה לכותרת בשל סיבה חריגה: בפעם השניה בחייהן, הן הכריזו כי נכנסו להיריון בו זמנית. השתיים הכריזו כי התארסו ממש באותו זמן, לפני כשלוש שנים. הן ערכו טקס חינה משותף, התחתנו בהפרש של כחודשיים ולפני שלוש שנים הכריזו שהן בהריון, כשהילדים שלהן, גבריאל ומיכאל (על שמם של המלאכים) נולדו בהפרש של שבועיים. כעת, השתיים הודיעו שוב שהן בהיריון והחליטו לעשות עוד צעד אחד יחד: לנסות ולשמור שבת.

בסשן שאלות ותשובות שערכו השתיים, הן נשאלו לגבי מידת האמונה ושמירת השבת שלהן. הן ענו יחד כי הן משתדלות לשמור שבת. "הרצון הכי גדול הוא להצליח לשמור שבת כמו שצריך. מאז הטבח, אנחנו ללא הפלאפונים בשבתות ונמנעות מנסיעות. זה עושה פלאים לנפש, לבית ולזוגיות. זה איכות נטו עם המשפחה, ועם השם".

על השאלה מה הן עושות בשבת ענו השתיים: "בשבתות כדאי לקרוא פרקי תהילים, מי שיכולה כמובן – זה באמת ברכה ומרגיע ומאזן את הנפש. ממליצות לכן".

בראיון שערכו למגזין פנאי פלוס אמרו השתיים שהן נמצאות בתהליך התחזקות. הן שיתפו כי הן אומרות שמע ישראל שעל המיטה, ומקפידות על אמירת מודה אני בכל בוקר. הן הוסיפו כי השאיפה שלהן היא לשמור שבת כהלכתה. "אנחנו מאוד מאמינות. צריך להודות על מה שיש בחיים ולבורא עולם", הוסיפו השתיים.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:שמירת שבתנוי והדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה