חדשות בארץ

לוחמי ימ"מ עצרו מחבל בבית חולים פלסטיני

המחבל המבוקש פוצץ בחודש שעבר מכונית תופת במרחב חלחול ובנס לא היו נפגעים לכוחות צה"ל שפעלו באזור. הלילה נכנס כוח של לוחמי ימ"מ לבית החולים הפלסטיני, עצר את המחבל והעבירו לחקירת שב"כ

לוחמי ימ"מ, ארכיון (צילום: משטרת ישראל)לוחמי ימ"מ, ארכיון (צילום: משטרת ישראל)
אא

כוח של לוחמי הימ"מ עצר הלילה (בין רביעי לחמישי) מחבל פלסטיני, שהיה מבוקש בגין הנחת מכונית תופת, בחודש שעבר באזור חלחול, שנועד לפגוע בכוחות צה"ל. המחבל נפגע מפיצוץ הרכב, החיילים לא נפגעו.

במהלך הלילה, לוחמי הימ"מ נכנסו לבית החולים הפלסטיני בו אושפז המחבל, כשהם מחופשים, ובשיתוף השב"כ ולוחמי צה"ל שאבטחו את האזור, עצרו את המחבל, איהם אל-בו. הוא נעצר בחדר האשפוז והועבר לחקירה בשב"כ. על פי דיווח פלסטיני, כוח הימ"מ נכנס לבית החולים כשחלק מהלוחמים מחופשים לנשים, והיתר כאזרחים פלסטיניים, ולא עורר את החשד של הצוות הרפואי.

כזכור, בתחילת החודש אותר ונוטרל רכב תופת, עם שני מכלי גז גדולים שחוברו למנגנון הפעלה, בכניסה ליישוב עטרת. בלילה שלפני כן נמנע פיגוע כפול בגוש עציון עם שני רכבים ממולכדים. הרכב הראשון התפוצץ בתחנת דלק בצומת הגוש, והמחבל שהספיק לצאת ממנו חוסל. דקות לאחר מכן מחבל נוסף חדר ליישוב הסמוך כרמי צור עם רכב ממולכד שני, וחוסל על ידי סייר הביטחון.

שלושת כלי הרכב הוכנו על ידי מחבלי חמאס בחברון, וגם המבוקש שנעצר הלילה משתייך לאותן חוליות טרור הפועלות באזור חברון, ומכוונות על ידי חמאס.

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:ימ"ממעצר מבוקשים ביו"שסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה