חדשות בארץ

האופוזיציה הסורית: ישראל פעלה קרקעית בעומק השטח הסורי

כלי תקשורת, המתנגד למשטר אסד, טוען כי במהלך התקיפה הישראלית בתחילת השבוע באזור העיר חמה, כוחות פיצצו מכון מחקר, בו מיוצרים טילים עבור חיזבאללה. בישראל לא הגיבו לדיווח

סוריה, מבט משטח ישראל (צילום: Flash90)סוריה, מבט משטח ישראל (צילום: Flash90)
אא

ישראל פעלה קרקעית בעומק השטח הסורי, ולוחמים חדרו למתקן לייצור טילים, לקחת ציוד ומסמכים ואז מילכדו ופוצצו אותו. כך דיווחה היום (חמישי) האופוזיציה הסורית.

על פי הדיווח, הפעולה הקרקעית החריגה נחשפה על ידי חוקרת יוונייה לענייני המזרח התיכון, אווה קולוריוטיס, שפרסמה כי: "כוחות ישראליים הצליחו להיכנס למתקן לייצור טילים בסוריה, לקחת שלל ולברוח לאחר שהרסו אותו. המתקן מקושר למשמרות המהפכה האיראניים".

החוקרת היוונייה טוענת כי היא מסתמכת על מידע מ"מקור ביטחוני". לדבריה, המתקן בו פעל הכוח הישראלי המיוחד, בתחילת השבוע, נמצא סמוך לעיר מסייף שבסוריה. המבצע החל בתקיפות מהאוויר, ולאחר מכן כוחות מיוחדים ישראליים פשטו על המתקן, בו מיוצרים טילים בליסטיים וכטב"מים.

בדיווח ב"טלוויזיה הסורית", המופעלת על ידי האופוזיציה, נאמר כי מספר סורים ואנשי מיליציות איראניות חוסלו בתקיפה. כמו כן, על פי הדיווח, לפחות שני איראנים נלקחו בשבי והובאו לישראל. המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה למשטר אסד הפועל מלונדון, מסר כי 18 נהרגו בתקיפות ועשרות נפצעו.

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:תקיפה בסוריהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה