סלבס בהתחזקות

"חזרה בתשובה נמשכת כל החיים": נועם בנאי על תהליך ההתחזקות

נועם בנאי, בנו של מאיר ז"ל, נמצא בתהליך התחזקות: "הבית תמיד היה מסורתי. אני לומד תורה פעמיים בשבוע ומתפלל"

נועם בנאי (צילום: מתוך הפייסבוק של נועם)נועם בנאי (צילום: מתוך הפייסבוק של נועם)
אא

הזמר נועם בנאי, בנו של מאיר בנאי ז"ל, העניק ריאיון לכאן מורשת בו חשף כי הוא נמצא בתהליך של התחזקות. לדבריו, התהליך מתפתח זמן רב. בריאיון עם דבורה קיציס גוטמן, בנאי שיתף בנוגע למסורת המשפחתית והקשר העמוק שלו ליהדות.

בנאי סיפר כי "הבית שלנו תמיד היה מסורתי", והוסיף כי החזרה בתשובה של אביו הייתה גורם משמעותי בהתקרבותו לדת.

"אני לומד תורה פעמיים בשבוע, מניח תפילין ומתפלל", אמר בנאי. הוא ציין כי התהליך הזה אינו זמני אלא מהותי ועמוק. לדבריו, "חזרה בתשובה זה משהו שנמשך לכל החיים".

הריאיון של בנאי עורר השראה בקרב המאזינים כשרבים מהם הביעו תמיכה וחיזוק לדבריו. בנאי מגדיר את עצמו כ"מאמין בתהליך", ומציע למאזינים לראות את ההתקרבות לדת כתהליך מתמשך.

לפני מספר שנים, בנאי הגדיר את עצמו בריאיון כחילוני, אך התייחס למסע התשובה של אביו ואמר: "פתאום אבא אומר לך 'אני הולך עם ציצית וכיפה'. אתה הולך עם אבא לסרט ואחר כך לאכול בחוץ, ופתאום אי אפשר לראות סרט. התפישה שלו לחיים נהייתה אחרת. נכנס פן של רוחניות ואמונה. ובמקום שנלך לסרט ואז סושי, הוא לא יכול לראות את הסרט כי זה לא צנוע, ולא לאכול את הסושי כי הוא לא כשר. פתאום גם אין טלוויזיה בבית והוא שומר שבת, אז לא לדבר בטלפון לידו בשבת. ולא מוזיקה. קשה לילד לעכל את זה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:התחזקותמאיר בנאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה