מעניין

"שנייה אחת רוקד, שנייה אחר כך גוסס": נפגע ישירות מברק ונפצע קל בלבד

מכת ברק פגעה בפאבל, ששהה בנופש בגיאורגיה. הרופאים, שחשבו שהוא מת, הופתעו מתגובתו הקלילה לאירוע: "זה פשוט נס"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא
פאבל סמירנוב, תייר בן 32 ממחוז סמארה שברוסיה, ניצל בנס לאחר שנפגע מברק במהלך חופשתו בעיר באטומי שבגיאורגיה. על פי הדיווחים, סמירנוב נפגע בזמן שבילה עם חבריו, כאשר מכת הברק תועדה במצלמות הסלולר ובמצלמת אבטחה סמוכה. למרות הפגיעה החמורה, הוא נותר בהכרה מלאה, עם כוויות קלות בידיו וברגליו.

בתיעוד שהופץ בערוצי טלגרם ברוסיה נראים סמירנוב וחבריו רוקדים על המזח ליד הים, כאשר לפתע הברק פוגע בו והוא מתמוטט על הקרקע. חבריו מיהרו להעניק לו עזרה ראשונה, והרופאים שנחשפו למקרה התקשו להאמין שהוא שרד את הפגיעה. לדברי הרופאים, הסיכוי לצאת חי ממכת ברק ישירה הוא אפסי, ולא ברור איך הוא שרד.

"שנייה אחת אתה רוקד, ושנייה אחר כך אתה גוסס", סיפר סמירנוב לאחד מערוצי התקשורת ברוסיה. "הרגשתי מיד שנדפקתי. איבדתי תחושה באיברים רבים בגוף, והם נעו ללא שליטה. חשתי כאב ברגליים והתקשיתי לנשום".

אף על פי שהבגדים של סמירנוב התלקחו והנעליים שלו נקרעו לגזרים כתוצאה מהמכה, הוא צפוי להשתחרר מבית החולים בקרוב, לאחר שקיבל טיפול ראשוני לכוויות הקלות שספג. סמירנוב סובל עדיין מכוויות בבטן, ברגליים ובגב, וינסה להתאושש מהטראומה בחודשים הקרובים.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:ברקנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה