סגולות

סגולה בדוקה לעשירות – נטילת ידיים

כיצד נוטלים ידיים באופן שהוא סגולה לעשירות? כל הפרטים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

קוראים יקרים, לפניכם סגולה אדירה מהתלמוד, מהזוהר הקדוש, מהשולחן ערוך והמשנה ברורה לעושר – ועל כך כתב החפץ חיים: "ומי שאינו מתעשר, זהו מפני שמעשיו מעכבין". ושפע זה מגיע על ידי מצוות נטילת ידיים לסעודה בשפע של מים (ונטלה מלאה זהו שפע), והעיד על כך רב חסדא: "אני נוטל ידי בשפע, וכך יתנו לי שפע מהשמיים", וכתב את לשונו השולחן ערוך בסימן קנ"ח סעיף י'.

והוסיף בכף החיים, שזוכה על ידי כך לבחינת "עשיר". ואם אינו מתעשר – זה משום שמשהו אחר מעכב (כגון מריבה בבית בין איש לאשתו, שדרשו חז"ל "מחלוקת אחת דוחה מאה פרנסות"), עד כאן לשונו.

כיצד סדר נטילת ידיים שמביא עושר (ע"פ המקובלים, הרש"ש ועוד)? ייקח את הנטלה ביד ימין וימלא מהברז, ויעבירה לשמאל, ושמאל תשפוך על ימין. וינדנד מעט את היד, שכולה תישטף כראוי  ג' פעמים בזה אחר זה. ולאחר מכן ימין תשפוך על שמאל ג' פעמים בזה אחר זה, וישפשף את יד ימין בשמאל ג' פעמים, ולאחר מכן את יד שמאל בימין ג' פעמים. ידביק את זרועותיו, שהמרפקים יגעו זה בזה, וירים את ידיו כנגד פניו, והאצבעות זקופות כלפי מעלה, ויברך מילה במילה בקול ובשמחה. ובתיבות "על נטילת ידיים" יכוון ראשי תיבות ענ"י, הכוונה שזה מציל מעניות. ויפרוש את כפותיו כדרך שמקבל את השפע מהשמיים.

גם האישה בסדר נטילה זה משפיעה שפע לכל המשפחה. לא לפספס.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:נטילת ידייםסגולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה