סלבס בהתחזקות

חנן בן ארי יוזם: אחרי המופע שלו, הקהל יאמר סליחות ברידינג

הזמר החליט שאחרי המופע שלו בתל אביב הקהל ימשיך לאמירת סליחות, לזכר המפיק המוזיקלי שלו אביב ברעם הי"ד: "ההופעה האחרונה שלו הייתה שם – יומיים לפני הטבח"

חנן בן ארי (צילום: משה נחומוביץ)חנן בן ארי (צילום: משה נחומוביץ)
אא

הזמר חנן בן ארי יוזם אמירת סליחות המונית אחרי המופע שיקיים בקרוב בתל אביב. בן ארי שיתף בסוף השבוע ברשתות החברתיות את כאבו על אביב ברעם הי"ד, המפיק הטכני שלו, שנרצח בטבח חמאס בקיבוץ כפר עזה, במהלך מתקפת הטרור.

בן ארי כתב בהתרגשות: "ההופעה האחרונה שלנו עם אביב, הפעם האחרונה שראינו אותו, הייתה יומיים לפני הטבח, ברידינג 3. יומיים אחר כך, הוא נפל מות גיבורים בכפר עזה, כלוחם בכיתת הכוננות".

בהמשך דבריו הודיע בן ארי כי המופע הקרוב ברידינג יוקדש לזכרו של ברעם: "את המופע הקרוב של ההינדיקים ברידינג נקדיש לזכרו של אביב שלנו, ומיד לאחריו (אחרי חצי שעה הפסקה) נעשה סליחות מחוץ לרידינג למעוניינים". הוא הוסיף פרטים על האופי המיוחד של המופע: "מדובר במופע עמידה מחתרתי, אין כניסה ללהיטים. מתחילים עם שירי האלבום האחרון ברצף ואז נזרום על שירים מכל השנים שאני אף פעם לא מבצע בהופעות הרגילות. מה שתבקשו, מה שתרצו".

בן ארי היה קרוב מאוד למפיק שלו. "התרגשנו לקראת הטיסה לארה"ב. איחלנו חג שמח. רק התחלנו להכיר. ארבעה חודשים של עבודה משותפת", נזכר בתקופה שלפני הטבח. "תודה לך אביב, על כל רגע איתך. אנחנו כולנו אבלים יחד עם משפחתך. אתה גיבור שלנו. ננצח וננקום".

לאחרונה כתב בן ארי על הסבל הבלתי נתפס של הלוחמים. "כמעט כל מי שהיה במילואים בשנה האחרונה ראה וחווה דברים שהנפש פשוט לא מסוגלת להכיל. אנשים חוזרים הביתה וכולם מרגישים להם זרים. האישה, הילדים, ההורים, החברים. זה גומר אותי", כתב בן ארי. "בא לי לחבק כל אחד ואחת מכם, גיבורים שלנו. תודה על כל מה שעשיתם ועדיין עושים בשביל שנוכל לנשום. לא יודע במה בדיוק אנחנו יכולים לעזור ואיך נוכל בכלל להחזיר לכם.

"הלוואי שתעזרו לנו לעזור לכם. שתספרו, שתדברו, שתבכו, שתפרקו את הכאב החוצה. הלוואי שהמדינה תתעורר ותתעדכן על החיים שלה, ותבין את הכמויות החדשות של האנשים שזקוקים לעזרה. זו לא פריווילגיה, זו החובה שלנו לדאוג לאנשים האלה. צעד ראשון זה קודם כל לעצור ולראות אותם ואותן. הם מסתובבים ומסתובבות בינינו".

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. לחתימה לחצו כאן

תגיות:סליחותחנן בן ארי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה