חדשות בארץ

צה"ל מאשר: 3 חטופים נהרגו בעת פעילות צה"ל ברצועה

משפחות החטופים רון שרמן, ניק בייזר ואליה טולדנו התבשרו על ידי נציגי צה"ל כי שלושת החטופים נהרגו בעת שצה"ל הפציץ מנהרה בה הסתתר בכיר חמאס. גופותיהם חולצו בחודש דצמבר שעבר, והאישור ניתן בתום תחקיר שנערך בצבא

ניק בייזר (מימין) ורון שרמן היד (התמונות - באדיבות המשפחות)ניק בייזר (מימין) ורון שרמן היד (התמונות - באדיבות המשפחות)
אא

צה"ל אישר היום (ראשון) כי ממצאי התחקיר הצה"לי על נסיבות מותם של החטופים רון שרמן, ניק בייזר ואליה טולדנו הי"ד, אימתו את החשש הראשוני שהשלושה נהרגו בעת פעולת צה"ל ברצועה.

משפחות החטופים, שגופותיהם חולצו במבצע צבאי בחודש דצמבר שעבר, עודכנו על כך באופן רשמי. על פי התחקיר הצבאי השלושה שהו במנהרה ביחד עם בכיר החמאס, אחמד ע'נדור. מח"ט הצפונית של חמאס. צה"ל תקף את המנהרה, לטענתו מבלי שהיה מידע שהוחזקו בה חטופים.

בצבא הסבירו למשפחות כי קביעה התבססה על מיקום מציאת גופותיהם ביחס למיקום התקיפה, חקר ביצועה, תוצאות הדו"חות הפתולוגיים וכן קביעת המכון לרפואה משפטית. בצבא הוסיפו כי בעת התקיפה במטרה לחסל את ע'נדור, המידע שהיה בצבא הצביע על כך ששלושת החטופים הוחזקו במקום אחר.

כאמור, גופותיהם של שלושת החטופים, שנחטפו לעזה בחיים, חולצו מהמנהרה שבה שהה ע'נדור ב-14 בדצמבר, בעקבות מידע מודיעיני, והם הובאו לקבורה בישראל. בייזר ושרמן היו חיילים וטולדנו נחטף מתאר המסיבה ליד רעים.

תגיות:חטופים בעזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה