חם ברשת

יגיל יעקב: האמונה שהקב"ה איתי החזיקה אותי בשבי

הנער בן ה-13, שנחטף על ידי מחבלי חמאס ושוחרר במסגרת עסקת חטופים, סיפר על התחזקותו: "כשחזרתי ישר אמרתי לכולם, שאני רוצה להתחיל ללכת עם כיפה ועם ציצית. אמרתי שכל השהייה שלי בשבי חשבתי על זה"

יגיל יעקב (צילום מסך, קשת 12)יגיל יעקב (צילום מסך, קשת 12)
אא

יגיל יעקב, הנער בן ה-13 שנחטף בשמחת תורה על ידי מחבלי חמאס לעזה ושוחרר לאחר 52 ימים במסגרת העסקה לשחרור חטופים, סיפר היום (ראשון) על תהליך ההתחזקות שעבר במהלך ימי השבי ולאחר שובו לארץ.

"כששואלים אותי לרוב מה הכי החיבור האמיתי שלי עם הקב"ה, אני עונה שבשבי כל מה שהחזיק אותי הייתה האמונה שאני לא לבד, שיש איתי אותו, את האחד הזה שאומנם לא הצליח לשמור עליי מפני זה שנחטפתי אבל בהחלט שמר עליי, כל שעותיי בשבי", כתב יעקב בפוסט באינסטגרם.

"ועל זה נאמר השגחה אלוהית. השגחה אלוהית שאני באמת חושב שתמיד הרגשתי לפני. תמיד הרגשתי אותו איתי, שומר עליי מכל צרה ומכשול. כשחזרתי ישר אמרתי לכולם, שאני רוצה להתחיל ללכת עם כיפה ועם ציצית, וכולם צחקו לי בפרצוף. אמרו לי 'מה אתה משוגע, מה קשור עכשיו כיפה וציצית?'. אמרתי להם שכל השהייה שלי בשבי חשבתי על זה".

יעקב הוסיף כי "הגיעה התקופה של הסליחות ואני מרגיש שיש לי הרבה על מה לבקש סליחה, וגם מרגיש חיבור מספיק גדול בשביל ללכת לשם בשביל גם להכיר תודה. להגיד תודה על ששמרת עליי מהאויבים שלי, שלנו".

"אבא, תודה על הזכות להיות כאן. בחרת לי הדרך הנכונה ולא תצטער על כך. אני אוהב אותך, טאטע, ובטוח שאתה מנסה לשמור גם על החטופים שעדיין שם", חתם יעקב את הפוסט.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:התחזקותחטופיםחרבות ברזלעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה