חדשות בעולם

במהלך משחק גולף: ניסיון התנקשות נוסף בדונלד טראמפ

מטה הבחירות של המתמודד לנשיאות הודיע כי החשוד, הידוע כתומך נלהב של אוקראינה והפלסטינים, נעצר עם רובה ומצלמה. טראמפ: "אני בסדר, לעולם לא אכנע"

דונלד טראמפ (צילום: shutterstock)דונלד טראמפ (צילום: shutterstock)
אא

מטה הבחירות של המתמודד לנשיאות ארה"ב, הנשיא לשעבר דונאלד טראמפ, עדכן אמש (ראשון) כי התרחש ניסיון התנקשות בחייו פעם נוספת, זאת במהלך משחק גולף במועדון שלו בווסט פאלם ביץ', פלורידה. על פי דיווחים, נשמעה יריית ירי מחוץ למתחם שבו שיחק טראמפ, והוא הועבר מיד למתחם מאובטח. ה-FBI הודיע כי הוא חוקר את האירוע כניסיון התנקשות. טראמפ עצמו מסר בתגובה: "אני בסדר, שום דבר לא יאט אותי ואני לעולם לא אכנע."

לפי דיווחים מהלילה, סוכני השירות החשאי פתחו בירי לעבר אדם חמוש שזוהה בסמוך למגרש הגולף, אך הוא הצליח להימלט ברכב. החשוד, ריאן רות' בן ה-58, נעצר מאוחר יותר על ידי הרשויות המקומיות. רות' הוא תומך נלהב באוקראינה ופרו-פלסטיני מובהק, שידוע גם בהתבטאויות אנטי-ישראליות. הוא היה מצויד ברובה ומצלמת גו-פרו, שייתכן שהייתה מיועדת לתעד את ניסיון ההתנקשות.

המצלמה שנמצאה ברשותו של רות' מעידה על כך שהוא ניסה לתעד את ניסיון ההתנקשות. הרשויות ציינו כי רות' היה במרחק של כ-350-450 מטרים מטראמפ בעת התקרית, ולא הספיק לירות. הסוכנים היו ערים לנוכחותו של רות' והגיבו במהירות, מה שמנע אסון.

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, וסגניתו קמלה האריס, עודכנו בפרטי האירוע. הבית הלבן ציין כי הם חשים הקלה מכך שהאירוע הסתיים ושטראמפ לא נפגע. האריס כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "אין מקום לאלימות באמריקה."

האירוע הנוכחי מתווסף לניסיון ההתנקשות הקודם, שבו נפגע טראמפ באוזנו במהלך עצרת בחירות בבאטלר, פנסילבניה. טראמפ, שנפצע קל, כינה את התקרית כ"נס" והביע תודה על כך שהוא חי. הוא הוסיף כי התמונות מהתקרית נחשבות ל"תמונה האייקונית ביותר שראו אי פעם".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:דונלד טראמפנסיון התנקשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה